rhfwillems

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

2 verschillende soorten micro simkaarten?


 
Klopt het dat Vodafone 2 soorten micro sim kaarten heeft? Een grote chip en een kleine?
 
Ik heb namelijk een duo micro sim waarvan 1 normale en 1 micro en ik heb de ''grote'' micro chip maar ik heb vaak dat mijn verbinding wegvalt en dat ik ineens mn pincode opnieuw in moet toetsen.
 
Heb zelf een iphone 4s met os5.1
 
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/111972-slecht-be...
 
Op bovenstaande link heb ik wat informatie gevonden omtrent de 2 verschillende simkaarten.
 
Mocht dit probleem bekend zijn bij Vodafone en er inmiddels ook duo simkaarten zijn met de kleine micro simkaart hoe kan ik deze dan krijgen zonder dat ik weer opnieuw 13,69 betaal?
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rhfwillems
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marco,
 
Heb van Dhr Quist van klantenservice een nieuwe duo simkaart opgestuurd gekregen met een normale simkaart en een micro simkaart waarvan de mirco simkaart een kleinere chip heeft dan mijn vorige micro simkaart.
 
Nu inmiddels een week in gebruik en nog geen problemen ondervonden dus het probleem is opgelost.
 
Dank je voor de reactie.
 
gr Rob

Bekijk in context

2 Reacties 2
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo rhfwillems,

Welkom op ons forum,

Er bestaan geen verschillende micro simkaarten, wel is eens voorgekomen, dat een bepaalde productie serie simkaarten, de oorzaak
van netwerk klachten bleek te zijn.

mocht je inderdaad problemen hebben met de netwerkverbinding, laat dan in een Vodafone winkel, een zogenaamde kruistest
uitvoeren, er wordt dan als test een andere werkende sim in het toestel geplaatst.

Mocht de sim de oorzaak van het probleem zijn, wordt deze natuurlijk kostenloos omgewisseld.

Er bestaat op dit moment nog geen duo-simkaart met 2 micro simkaarten.

Groeten,


rhfwillems
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marco,
 
Heb van Dhr Quist van klantenservice een nieuwe duo simkaart opgestuurd gekregen met een normale simkaart en een micro simkaart waarvan de mirco simkaart een kleinere chip heeft dan mijn vorige micro simkaart.
 
Nu inmiddels een week in gebruik en nog geen problemen ondervonden dus het probleem is opgelost.
 
Dank je voor de reactie.
 
gr Rob
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic