Gijsschouten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 telefoon nummers op mijn account en ik heb geen extra nummer besteld HELP!!

ik heb mijn vorige telefoon 2 jaar met plezier gehad en ik mocht in april een nieuwe uitkiezen.
dat werd de S8+ mooi toestel, heel blij mee.
app gedwonload en tot mijn verbazing stonden er ineens 2 telefoonnummers op.
ik in APRIL gebeld, nee mr dat is idd niet goed gegaan, we gaan het regelen.
in de weken die daarop volgde heb ik diverse keren met de klantenservice aan de telefoon gehangen, diverse mails gestuurd al met al een dag taak mee bezig geweest.
ik denk dat ik de afgelopen 2 maanden 15 keer heb gebeld om dit verhaal uit te leggen en iedere keer werd mij beloofd dat dit verholpen zou worden.
elke keer wachten, doorverbonden worden, wederom wachten.
ik heb dus ruim 9 uur aan de telefoon gehangen...

Nu afgelopen maandag wederom gebeld met een vriendelijke dame Rassl, die ging het oplossen voor mij.
ik heb gevraagd om een bevestiging via de mail(niet gehad). ik had aangegeven de automatische incasso stop te zetten, totdat dit opgelost zou zijn, ik had gelijk volgens de jongedame want het was tenslotte de fout van vodafone, wat de dame ook zelf nog toegaf. zou ze zelf ook doen zei ze nog.
Ook zou er geen berichtje komen dat ik moest betalen(heb ik wel gehad)
tevens is mij beloofd dat mijn nummer niet afgesloten zou worden door dit geintje, dit omdat ik een moeder op leeftijd heb, 3 kinderen waar ik bereikbaar voor moet blijven door omstandigheden!
en ik gebruik de telefoon veel voor mn werk
mijn werkgever(Kuehne+nagel ned) heeft nu een centrale van Vodafone door heel nederland
als daar een probleem is kan het wel snel opgelost worden???

Al met al vind ik dit echt een hele slechte zaak, blijkbaar is de gewone man niet erg belangrijk.......
Ik zou graag zien dat hier heel snel een oplossing voor komt!

Gijs Schouten

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gijsschouten, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Heb je hierover al een klacht ingediend via https://vodafone.nl/klacht? Dan kan dit voor eens en altijd worden opgelost. Het Forum is niet geschikt voor klachten maar bedoeld voor het beantwoorden van vragen door andere gebruikers. Lees daarom ook even onze huisregels. Berichten die wel voldoen aan deze regels zijn in de toekomst uiteraard welkom, bijvoorbeeld als je een vraag hebt over je nieuwe S8+. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Gijsschouten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb idd al een klacht ingediend. Maar er word weinig aandacht aan gegeven. Ik weet het ook niet meer.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic