Priscilla632

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 gratis berichten per dag

Waar kan je 2 gratis smsje's per dag versturen via de app?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Priscilla632 ,

Deze kun je versturen via de PC op je MyVodafone account. Log wel hiervoor even in.
huubjans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn laatste rekening werd de gratis smsjes tot mijn verbazing in rekening gebracht. Het betreft smsjes voor 1 juli. Ten onrechte zijn in rekening gebracht 1 sms op 17 mei, 1 smsje op 20 mei, 2 smsjes op 27 mei en 1 smsje op 10 juni. Ben benieuwd naar de reactie van Vodafone. Trouwens ik heb nooit bericht van Vodafone ontvangen dat de 2 smsjes per 1 juli worden afgeschaft. Groetjes Huub
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Huub, deze melding staat in je My Vodafone account omkaderd op de eerste pagina die je opent. Hij staat daar al geruime tijd. Deze extra service is inderdaad gestopt.
huubjans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas,

Ik zie dat niet staan bij mijn My Vodafone. Als ik het goed begrijp is dat van 1 juli 2014 van kracht.
Waarom zijn dan de SMS-kosten van 17 mei, 27 mei en 10 juni in rekening gebracht?

Het is slechts een klein bedrag maar correct is anders.

Met vriendelijke groet,

Huub
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat maakt jouw vraag van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.
Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic