Opeens in juli 2 euro hoger maandbedrag. Op my Vodafone is geen uitleg te vinden.
het gaat mij om het principe: netjes omgaan met je klanten en ze goed informeren.
anderen ook deze verhoging gekregen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Hasch
Ik zie al waar het probleem ligt, lees deze topic even:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/facturen-juli-2020-301789
Hoi @Hasch
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Geen last van verhoging. Had je misschien Ziggo en nu niet meer? Is je abonnement soms verlopen en komen je kortingen te vervallen?
Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is. Hoe en wat je moet invullen, kan je hier lezen.
** vergeet deze maar, lees mijn bericht hierna **
Hi @Hasch
Ik zie al waar het probleem ligt, lees deze topic even:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/facturen-juli-2020-301789
Dank je wel Energieboy!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.