jhonno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 dagen en nog steeds geen internet !! Internet storing nog steeds niet voorbij ????

Het is nu 2 dagen en nog steeds geen blox op de blackberry aangesloten wel afgeschreven nadat ik gisteren eindelijk via de telefoon met jullie kon opwaarderen maar werken nog steeds niet !!
 
Ik heb gisteren 4 keer gebeld met een medewerker de laatste keer 25 min in de wacht gestaan maar er was een algehele storing en hij kon niets doen maar even een paar uur wachten meneer !
 
Nu 12 uur later nog steeds geen internet op mobiel gprs letters klein wat nu maar weer gaan bellen ?????????????????
 
Overgens een opmerking er was gisteren een algehele storing met opwaarderen blox afschrijven en my vodafone is het niet verstandiger dat gewoon op de website te zetten scheelt wat ergernis voor klanten !!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
jhonno,

Er is inderdaad nog steeds een probleem met het aansluiten van de blackberry blox.
Ik kan voor jou even kijken als je me het 06nummer kunt sturen in een PM.

Groetjes,
Roy

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
jhonno,

Er is inderdaad nog steeds een probleem met het aansluiten van de blackberry blox.
Ik kan voor jou even kijken als je me het 06nummer kunt sturen in een PM.

Groetjes,
Roy
Avkhymovych

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde probleem met mijn blackberry blox.
 
Gaat het nog lang duren, want ik heb beetje het gevoel dat ik mijn 12.50 "verspilt' heb.
 
mvg,
Alex
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Alex,

Deze problemen lossen zich niet altijd vanzelf op, je kunt me je 06nummer in een pm sturen en dan kijk ik even voor je.

Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice op 06-54500110 of 1201 😃

Groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic