liza

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 dagen al geen bereik

altijd goed bereik hier gehad in zwolle maar sind twee dag kan ik amper meer iets het ligt niet aan de wifi of aan mijn telefoon instellingen want die zijn niet veranderd postcode is 8014rd
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Liza,

Merk je dit op 2 of 3G netwerk? Maakt het iets uit als je wisselt tussen deze 2 netwerken? Herstarten van je toestel kan ook helpen.
liza
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 zit op een wifi verbinding het is het vodafone bereik heb geen een streepje en zit op dezelfde lokatie 
liza
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
herstarten helpt niet heb ook al geprobeerd van de wifi verbinding af te halen instellingen staan ook goed maar geen enkel streepje bij vodafone gebruik ik heb een samsung galaxy 3 overigens
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Ik kan niets vreemds ontdekken op die postcode. Gebruik je het 3G of 2G (GPRS) netwerk? Heb je al gewisseld tussen deze netwerken zoals mijn collega had aangegeven? Probeer je simkaart ook eens in een ander toestel. Merk je dan verschil?
liza
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zoals ik al zei ligt het niet aan de internet verbinding ik zit op een snelle wifi aansluiting het enige wat ik kan zien is dat naast wifi of g3 of g2 er een driehoekje staat en daar staat niet een streepje in het rare is dat mijn huis genoten ook beiden vodafone hebben en 3 streepjes er hebben staan mijn simkaart is pas een half jaar oud dus lijkt me niet dat het daar aan ligt maar zal hem eens proberen bij mijn vriendin in de telefoon
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is een hele goede test, als jouw simkaart wel werkt in een andere telefoon weten we dat het je telefoon is, en andersom dat de simkaart niet goed is. Laat je ons het resultaat even weten?

Wat me trouwens niet helemaal duidelijk is is wat er wél nog werkt.

Je internet werkt neem ik aan gewoon via wifi (dat loopt buiten Vodafone om namelijk) maar niet via 2G of 3G.
Lukt bellen en sms'en wel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic