d33f85

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

1GB internet maandbundel is niet uit te zetten in myvodafone + betaal € 10,- i.p.v. €7,50

Beste Vodafone,

Helaas kan ik de 1GB internet blox maandbundel niet uitzetten in myvodafone (website en app).
Wel kan ik hem aanzetten, maar hij staat nergens vermeld bij mijn active blox.

Ook zie ik op de maandrekening dat ik nog steeds € 10.- per maand hiervoor betaal terwijl de prijs nu €7,50 bedraagt.

Graag hoor ik van jullie een oplossing.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Als je hem niet via de app of website kan uitzetten neem dan hiervoor contact op met de klantenservice zodat zij hem kunnen uitzetten.
Welke foutmelding krijg je?
d33f85
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Geen enkele, ik kan hem gewoon aanzetten zoals andere blox die niet aanstaan, oftewel het lijkt alsof er aan de Vodafone niet bekend is dat deze blox aanstaat, waardoor ik hem dus ook niet kan uitzetten.
Anonymous
Niet van toepassing
Neem dan contact op met de klantenservice en meld dit. Zij kunnen hem wel stopzetten
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic