Probleemomschrijving
‘No service’ (af en toe een half uurtje wel service). Ik kan dan niet bellen of gebeld worden. Mijn telefoon geeft af en toe een tweetal balkjes, maar dan worden bellers nog steeds direct naar mijn voicemail gestuurd. Ik heb zelf wel een uitgaand gesprek van 15 minuten kunnen voeren zonder onderbreking. Internet doet het evenredig slecht – zwalkt tussen E, G en geen bereik.
Ondernomen stappen
- Telefoon aan-/uitgezet – probleem houdt aan
- Simkaart getest in ander toestel – zelfde probleem
- Ander servicenetwerk geselecteerd/teruggeswitcht – probleem houdt aan
- Naar fysieke Vodafone-winkel: ‘er is geen storing geregistreerd’. Er waren bij hem ook geen andere klachten binnengekomen.
- Nieuwe simkaart ontvangen
- Nieuwe simkaart geplaatst – wederom hetzelfde probleem
Sinds wanneer je het probleem merkt
Ochtend van dinsdag 27 mei.
Ik heb dit abonnement reeds zo'n 1,5 jaar. Nog niet eerder (deze) problemen gehad.
Op welke postcode(s) je het probleem merkt
1401SZ