Patee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1308-update voor NL820

Is er inmiddels al iets bekend wanneer de 1308-update wordt vrijgegeven? De uitrol vanuit Nokia is inmiddels al best een aardig tijdje weer op gang, en de concullega's van KPN en T-Mobile hebben de update wél beschikbaar!
11 Reacties 11
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Patee,

Dit is helaas (nog) niet bekend. Houd voor meer informatie ons forum in de gaten. Mochten we meer informatie hebben dan zullen we deze info op ons forum plaatsen.
rvjacobs

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hetzelfde probleem. Ik wacht ook al op deze update, maar helaas is vodafone blijkbaar niet meer zo toonaangevend en vooruitstrevend op dit gebied.
Patee
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan daar nog niks over bekend zijn? De update is (volgens Nokia) beschikbaar gesteld aan alle providers, andere providers hebben deze zelfs al naar hun klanten uitgerold, dus die moet ergens op de plank liggen bij jullie. Ik vind het wel jammer dat het zo lang duurt, ik denk dat een hoop mensen met smart wachten op de Storage Check-app. Temeer daar het niet meer mogelijk is een generieke firmware te flashen via Navifirm/Nokia Care Suite, en men voor deze update dus compleet afhankelijk is van de provider. Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn keuze voor een 'branded' telefoon!
Patee
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou het fijn vinden als een moderator hier nog even op terug kan komen. Alvast bedankt!
xjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag contact gehad met Vodafone en er werd aangegeven dat er helaas nog niets bekend was over de 1308 update.

Hopelijk komt deze er snel want met meer dan 4GB in "other" is mijn 820 nu helemaal vol en nagenoeg onbruikbaar.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi all,

Ik heb het zelf zojuist ook nog even nagevraagd, maar inderdaad, nog geen nieuwe informatie hierover 😞
Patee
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer, bedankt voor het navragen in elk geval!
 
Ik heb dit voor mezelf inmiddels opgelost, mocht iemand benieuwd zijn hoe (en een beetje tech-savvy zijn) kan je me een pb sturen
edje3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je mij aub. helpen , hoe heb je dit opgelost?
Wil wel een pb sturen maar waarheen?
 
edje3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kun je mij aub uitleggen hoe je dit gedaan hebt?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Edje, als je een PB (privébericht) wilt sturen vind je Patee)

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic