iheitlager

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

1098XB kan niet bellen of gebeld worden

Beste vodafone,

1098XB kan niet bellen of gebeld worden. Wel af en toe 4G (en snel ook!). Meerdere buren hebben er last van. Buiten deze zone kunnen we wel gewoon bellen of gebeld worden. Heb al meerdere malen helpdesk gebeld en instructies opgevolgd. iOS geupdate, zelfs nieuwe SIM. Systemen geven geen storing aan, maar geen bevredigend antwoord. We hebben hier iphone 5's en 6's

Moet iets lokaals zijn.

Je helpdesk doet haar best, maar kan niets toezeggen, noch technische dienst bereiken Help!

https://twitter.com/iheitlager/status/632506008833781760
(52.21"25'NB - 5.57"42'OL)
26 Reacties 26
amlaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook nog steeds geen resultaat, na herhaaldelijk twittercontact met lapmiddelen.
Soms lukt het me wel om even te bellen als ik op 2G zit, soms niet. Niet echt betrouwbaar als je een eigen zaak hebt. Ik vind het heel erg want dit duurt echt al lang en kost mij dus echt inkomsten zo...
Mijn bovenbuurman heeft net via de helpdesk vernomen dat er nog steeds werkzaamheden zijn en het morgenmiddag opgelost zou moeten zijn.
Dus hopelijk is dat ook echt het geval.
Ik schrik er wel een beetje van hoeveel verschillende lapmiddelen er vanuit Vodafone worden geadviseerd en er dus blijkbaar geen eenduidig antwoord vanuit Vodafone mogelijk blijkt.

jspuij

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn vrouw is hoogzwanger en ik heb dus weinig andere keus dan morgen een setje noodspullen van KPN te kopen. De rekening gaat dan wel naar vodafone. (De schrik zat er gister goed in toen ziggo gister op onze vaste lijn ook telefonieproblemen had en we dus elkaar helemaal niet meer konden bellen.)
bejaardenhuis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een groot deel van het Science Park (postcode 1098XG) kan al vanaf vrijdag 14 augustus niet meer bellen en gebeld worden op 3g/4g. Dit is een park waar 1000en mensen werken en studeren, dat kan toch niet?
Mag ik jullie vragen om een beetje op te schieten met het oplossen van deze storing?
Er is al meerdere keren een storing gemeld op nr. 1200 maar dit blijkt ook niet te helpen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jspuij bejaardenhuis

Het is inderdaad bekend dat er problemen zijn in die regio. We laten storingen in ieder geval niet onnodig langer duren, dus als het nu nog niet is opgelost dan is daar een goede reden voor. We hebben er immers ook geen baat bij om ontevreden klanten te hebben. Het lijkt er in dit geval op dat nog niet helemaal duidelijk is wat het probleem precies veroorzaakt.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het lijkt erop dat de werkzaamheden de storing hebben verholpen. Merken jullie verschil?
bejaardenhuis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,

Alles werkt weer zo als het hoort.

Dank daarvoor.
André
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is goed nieuws! Bedankt voor de terugkoppeling 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic