LiinseyJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1017 - Amsterdam - Geen mobiel internet

Sinds vanmorgen heb ik geen mobiel internet in Amsterdam. Smsen en bellen kan wel. Mijn telefoon geeft H+ of 3G aan maar kan niks inladen en geen berichten versturen.
6 Reacties 6
lnieuwenhof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer wordt het probleem verholpen in de regio 1017? ik zie dat meerdere mensen er last van hebben!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi,

Ik heb het even voor jullie nagekeken, maar ik kan op deze specifieke postcode geen problemen ontdekken.
Helpt het als je je toestel een paar minuten uit zet en dan weer aan? Probeer ook deze tips eens.
LiinseyJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bij mij helpt dit niet. Sommige van mijn collega's hebben er ook last van, dus ik ben hier niet de enige helaas. 
LiinseyJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Overigens heb ik momenteel helemaal niets wat een indicatie kan geven van mijn bereik. Hierboven meldde ik dat mijn telefoon steeds versprong van 3G naar H+, maar momenteel heb ik dit helemaal niet meer in beeld. 
wouterh19

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondanks dat ik wel 3g in beeld heb, werkt internet nog steeds niet op de postcode 1017. Heb de telefoon ook al meerdere keren aan en uit gezet. Enig idee wanneer het probleem is opgelost?
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hoi wouter, wanneer het probleem is opgelost weet ik niet precies maar het is ondertussen wel al gevonden.
Abonneer je even op dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/1017-Amsterdam/td-p/99698 Dan krijg je een e-mailtje zodra we de storing als opgelost melden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic