Thomasimmink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

100 data te goed

Om half 5 s'nachts heb je ineens als je data te goed verbruikt terwijl je ligt te slapen en WiFi hebt thuis!
6 Reacties 6
Thomasimmink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde gehad een stelletje ****** zijn het! Gelijk naar KPN als mijn abbo af is

7-5-2015 Edit beheerder: Absoluut niet toegestaan om op dergelijke manier te schelden. Hierbij een waarschuwing, dit mag niet meer gebeuren.
Thomasimmink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga weg bij Vodafone met hun spook rekeningen!!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Thomasimmink,

Oei dat is niet zo fijn als dat gebeurt.

Neem eens een kijkeje op deze pagina http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bund... Betreft tips and trucks data verbruik.
als je telefoon correct is ingesteld kun je dit ook in jouw telefoon vinden. Vaak is het ook zo als de Wi-Fi uit valt dat dan het data tegoed wordt verbruikt. Bij de iPhone is het zelfs zo dat als de telefoon verbonden is met het Wi-Fi netwerk en het toestel wordt vergrendeld dan wordt tevens ook de verbinding met de Wi-Fi verbroken. Alles wat dan open staat of geüpdate gaat worden gaat dan over het data netwerk.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Thomasimmink ik heb je berichten samengevoegd (1 bericht is voldoende), daarbij is het niet toegestaan om op het forum te schelden! Hiervoor is het forum niet bedoeld.

Lees ook even de nieuwe reactie op het bericht 100 date te goed.
bonkie76

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Join the club ;-)als je na lang wachten eindelijk iemand van klantenservice te spreken krijgt dan krijg je het standaard antwoord dat je echt die data verbruikt hebt. En verder word er niets voor je gedaan behalve dat je gewoon moet betalen!!!
Op mijn laatste rekening staan er dubbele blox voor data op , die ik zelf niet geactiveerd heb. Ook ik heb contact met klantenservice gehad en kreeg het standaard antwoord!!!
Toen ik vertelde dat in de algemene voorwaarden vd blox staat dat het niet mogelijk is om in 1 maand 2 keer dezelfde blox te activeren werd het even stil en kreeg te horen dat ze met haar leidinggevende moest overleggen en dat ze binnen een week terug zouden bellen....
Niets meer gehoord van de klantenservice!!!!
Zo gaat men bij Vodafone om met klanten!!!!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten, er zijn al meerdere topics gemaakt over dataverbruik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic