Latifa871

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

10 gb roaming in app zichtbaar

Beste

ik ben sinds 13 april abbo met het red super. Maar sinds 1 juni zie ik dat ik 10 gb eu in de app heb staan ennook nog 12 gb.

wat houd dit dit precies in? Had ik dit niet in het begin moeten krijgen bij de eerste 3 maanden gratis? Ik heb namelijk dit abbo genomen omdat ik werkzaam ben in hetnbuitenland tot eind dec

krijg ik die 10!gb elke maand? Neem ik die ook mee naar de volgende maand

ik hoopndat u mijndeze vragen kan beantwoorden
mvg





8 Reacties 8
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Omdat je nog in de 1e 3 maand van je abbonnement zit krijg je onbeperkt data in NL
Vanaf 1 juni geeft Vodafone je daarnaast, de 1e 3 maand ook 10GB data te gebruiken in de EU (voordat data in de EU van je reguliere bundel af gaat).

Het is dus een extratje van Vodafone voor nieuwe klanten. Die 10 GB neem je niet mee naar de volgende maand, na de 1e 3 maand van je abbo zal deze actiebundel ook verdwijnen, net als de onbeperkt data bundel.

Cheers!
Latifa871
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw reactie. Maar ik ben abonnee vanaf april maar heb het pas deze maand gekregen. Betekend dit dat ik het nog wel volgende maand en de maand erop krijg nog?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Vanaf de start van het abonnement heb je recht op 3 maanden onbeperkt data in Nederland en in de EU 10 GB. Wanneer deze actie verloopt, zal de bundel ook niet meer zichtbaar zijn in My Vodafone.
Latifa871
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi sharon

bedankt voor uw berichtje. Maar ik zit in mijn laatste maand onbeperkt gratis data en dit is de eerste maand dat ik 10 gb roaming bij heb gekregen vandaar mijn vraag. Dus dan krijg ik het nog de twee volgende maanden die volgen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Latifa871,

Die 10GB bundel heeft betrekking tot jouw Onbeperkt Data. Omdat we vanaf deze maand gebruik maken van de roaming regulering is dit de eerste maand dat je die extra bundel in jouw My Vodafone ziet staan. Gezien je in de laatste maand van jouw Onbeperkt Data zit, heb je alleen deze maand nog recht op de 10GB data in de EU. Volgende maand zal deze bundel dus ook niet meer zichtbaar zijn voor jou in de app.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien deze informatie ook in het algemene roaming topic staat zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic