De roaming problemen op netwerk zijn inmiddels verholpen. Alle netwerkdiensten zijn weer beschikbaar. Excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie begrip.Op dit moment hebben we te maken met een storing in het netwerk. Hierdoor kunnen onze klanten geen gebruik maken van onze roaming services. Dat betekent dat bellen en gebeld worden én het gebruik van mobiele data niet mogelijk is in het buitenland.
Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Op dit moment weten we nog niet hoelang dat gaat duren. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer informatie is, zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.
Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, moet je geregistreerd zijn op onze Community. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst (bovenaan de pagina, rechterkant). Als je wel al lid bent, dan klik je op 'Opties' onderaan dit bericht en dan op 'Topic Volgen'.
Verkorte link naar dit topic: https://vodafone.nl/act/c/problemennetwerkbuitenland