Mees2013

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 inkomend nummer laten blokkeren?

Beste Vodafone,

Ik word helemaal gek gebeld en gesmst door mijn ex.
Ik wil zijn nummer later blokkeren zsm kan dit?
Als in een nieuw nummer neemt heeft hij dat binnen de kortste keren via via toch weer achterhaald..
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen door zijn nummer te blokkeren?

Alvast heel erg bedankt!
Mvg mees
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Mees2013,

Wat rot zeg! Ik kan me goed voorstellen dat dit voor jou ontzettend vervelend is en dat je dit zo snel mogelijk wilt oplossen.

Als je telefonisch wordt lastiggevallen dan kunnen wij een nummer blokkeren mits je kunt aantonen dat er meerdere keren contact is geweest. Als dit het geval is dan kunnen wij een onderzoek laten instellen. Op deze pagina kun je alle informatie hierover vinden. Als je dit formulier invult dan kunnen wij het voor je gaan uitzoeken!

Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Eddepret

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje,

Het zou toch mogelijk moeten zijn om zelf een of meerdere nummers te kunnen blokkeren.
Ook ik heb last van een zeer vervelende EX en het formulier al ingevuld en verzonden.
Tot op heden geen reactie van Vodafone en de smsjes en oproepen blijven gewoon doorgaan.

Ik betaal toch voor dit abbonement en zou dan toch ook zelf mogen bepalen wie ik blokkeer....

Vrg.,Ed
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @Eddepret
De situatie die @Maartje omschrijft is inderdaad een actie die we pas als laatste redmiddel in zullen zetten. Blokkeren van een nummer komt hoogstzelden voor. Meestal kunnen we het wel op een andere manier oplossen 😉

Blokkeren van een beller in je eigen toestel.
Android en iPhone (vanaf IOS7) geven de mogelijkheid om in het toestel een contact te blokkeren.
Voor andere toestellen/ besturingssystemen zijn er verschillende Apps te downloaden.
Succes.

Eddepret

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Per,

Bedankt voor de reactie.
Gisteren gebeld met de klantenservice van Vodafone en konden niets voor mij doen.

Ik ben zojuist terug gebeld naar aanleiding van het invullen van het formulier en omdat ik zelf een reactie heb gegeven is het niet mogelijk om actie te ondernemen.
Zeer vreemde zaak want ik blijf van mening dat ik als betalende klant het recht zou moeten hebben om iemand te blokkeren....

Mijn hypotheek vertrekker maakt toch ook niet uit welke kleur schutting ik in mijn tuin mag of moet hebben.
Vind het jammer dat Vodafone daarin geen medewerking geeft.


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Eddepret

Ik kan me voorstellen dat je hier graag geholpen mee wilt worden. Wij zijn echter wel gebonden aan bepaalde regels. Ik wil je toch adviseren het formulier opnieuw in te vullen en zo gedetailleerd mogelijk. Dat is de enige manier om hier normaal aandacht op te vestigen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic