Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

HTC One Gold Alleen-lezen Onopgelost

Binnenkort zal de HTC One Gold uitkomen, exclusief voor Vodafone klanten. Vermoedelijk in week vier pas, maar dat zal nog nader bekend gemaakt gaan worden. Ik hoop dat snel duidelijk is wanneer hij pr...

Donlau door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Micro sim nodig voor Samsung galaxy S3. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe telefoon van mijn man gekregen maar ik heb een micro sim kaart nodig. Hoe kan ik deze krijgen? Alvast bedankt Leyre

wleyre door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extreme 100 en bij betalen voor 4g? Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Het is al een tijdje geleden dat ik hier over contact heb gehad met de klantenservice van vodafone maar ht gaat over het volgende. Ik heb nu een jaar geleden een vodafone extreme 100 abbonement...

Klacht: aanhoudende incasso na beeindiging contract Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerkers, Per Augustus 2013 heb ik mijn abonnement bij julie opgezegd en ik heb daar ook een bevestigende brief van ontvangen op 27/08/2013. Echter, er wordt nog steeds geld van de r...

tc door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voordeel naar Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de bundel Voordeel naar Buitenland, maar deze verbruik ik elke maand ruim. Is er een mogelijkheid om deze meermaals aan te schaffen?

Google playstore opent niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vanmorgen mijn Samsung Galaxy S3 teruggezet naar fabrieksinstellingen en nu kan ik de Google Play Store niet meer openen.Als ik er op klik dan krijg ik de melding 'Google Play Store is gestopt'...

Noun door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

bbm tijdelijke serverfout Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een iphone 4 ik heb bbm geinstalleerd en ingelogt en dan krijg ik inbeeld BBM instellen en daarna vervolgens krijg ik tijdelijke serverfout: er is een tijdelijke serverfout opgetreden, probeer ...

extra nummer bij abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

momenteel heb ik een vodafone abonnement.Ik wil echter een extra nummer bij mijn abonnement, dit nummer wil ik gebruiken voor een gsm module om iets aan te sturen.Ik kan hier ene prepaid kaart voor ge...

aj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pukcode door anderen veranderd? Alleen-lezen Opgelost

Na drie maal een verkeeerde pincode ingevoerd te hebben, moest ik mijn pukcode invoeren. Dit laaste leek te lukken echter het lukte mij niet om een nieuwe pincode aan te maken en daarmee in te loggen....

Rman door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarschuwing voor jailbreak iOS7 Alleen-lezen Onopgelost

Even een waarschuwing voor liefhebbers van het jailbreaken. Eerder vandaag verscheen het nieuws dat er een jailbreak voor iOS7 was uitgekomen, en dit klopt op zich ook. Echter, het schijnt dat de dame...

Martin door Expert
  • 725 Topics
  • 61 Oplossingen
  • 97 Likes

aldi sim omzetten naar vodafone nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoe kan ik aldi simnr overzetten naar vodafone als aldi of medionmobile niet in de aanbieders staat van nummerbehoud formulier er staat wel kpn en dat is het hoofdnetwerk waar de aldi gebruik van ...

geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Sinds vanavond heb ik geen netwerk op mijn mobiel. Ik woon in het postcodegebied 1423 dm. Is er iets aan de hand?MJ

zuidje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

SIM kaart activeren? Alleen-lezen Opgelost

Beste medewerker,Ik heb een nieuwe sim gekregen voor een nieuw abonnement die vandaag in gaat. Er wordt in de brief alleen niet aangegeven hoe ik de nieuwe sim activeer. Hij pakt namelijk als ik hem i...

Lenneke door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Micro sim Alleen-lezen Onopgelost

#irritatiefactortje: Ik heb sinds vorige week een nwe telefoon waar een micro sim in moet. Vorige week naar Vodafone winkel geweest (Utrecht). Perfect geholpen, meteen een nieuwe gekregen. Nu heeft mi...

RegioMark door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe zit het nou met de kosten van een reparatie? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu langer dan een jaar een Samsung S3 met een Vodafone Red abonnement. Sinds kort doet mijn Micro-SD kaart het niet meer. Ik heb het ook geprobeerd met een andere Micro-SD kaart maar die pakt h...

Roosje door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mb Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement gehaald met ombeperkt bellen en sms'en met 2g internet maar als ik de Vodafone app opendoe laat het niet zien hoeveel mb ik nog hebt er staat dat het onbekend is

Kan wel bellen maar niet gebeld worden. Ik ben ingesprek Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet gebeld worden, ik ben in gesprek. Ik kan wel bellen. Verschillende personen hebben het nu geprobeerd. Alle omroepinstellingen ben ik na gelopen en ook mijn netwerk gecheckt. Gaat om de tel...

assievm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

mobile protect Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik zit momenteel in indonesie mijn telefoon geeft aan dat hij is vergrendeld ik heb nog 2 pogingen ik moet mn pincode geven maar die heb ik niet wat kan ik nu doen kunnen jullie mijn pincode gev...

Klacht technische afdeling Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al langer problemen met bereik dekking Volgens vodafone moet het goed tot zeer goed zijn 3 keer case door gezet dat ik problemen heb ook buiten huis in mijn straat volgens vodafone is het onmog...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen