Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

dekking 3831 Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik ervaar slechte 3g dekking in leusden. Welke stappen moet ik ondernemen om dit probleem op te lossen?De dekking in huis is helemaal slecht, (ook in winkels/restaurants etc) Graag reactie.Beda...

rare rekening? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik heb nu sinds kort de Samsung Galaxy S4 en heb vodafone Red. Ik heb enkel dat er iedere maand rond de 20 euro buiten mijn bundel overheen komt, terwijl ik onbeperkt kan bellen en smsen + ik heb ...

storing middelburg Alleen-lezen Onopgelost

geen idee of ik in het goeie topic zit maar hoelang duurd de storing nog? het gaat om de storing Op dit moment is er een verstoring op ons netwerk in deze omgeving. We doen ons best de storing zo snel...

Hoge rekening Alleen-lezen Onopgelost

Vanochtend vroeg kreeg ik dit berichtje:Je hebt ?100 datakosten buiten je bundel. Als bescherming is je data nu tot einde maand gestopt. Doorgaan? Sms "NL data aan" naar 4000 of ga naar My VodafoneNu ...

? Vodafone Customer Service ? Alleen-lezen Onopgelost

Rotterdam, 19th of May 2014Pierre- Emmanuel Lemesle, client phone number : 0621144870Ewa Perzyk,, client phone number : 0630931501Dear Vodafone Customer Service team,The 2nd fo May 2014, my wife Ewa P...

Storing in 5161? Alleen-lezen Opgelost

Al een paar weken werkt de mast 5161 niet. Ik heb ze daar vorige week aan zien werken, maar tot nu toe is er nauwelijks tot geen bereik meer en ik zie ook geen werkzaamheden meer.Is daar iets over bek...

SignaalPlus en 4G Alleen-lezen Onopgelost

Ondersteunt het Signaalplus modem nu of in de toekomst 4G? M.a.w. als ik nu een Signaalplus modem voor 85eur koop, moet ik dan een nieuwe kopen zodra Vodafone besluit 4G ook via dee femtocells aan te ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen