Hooijman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1,5 uur in telefonische wachtrij klantenservice

Heb net 1 uur en 23 minuten in de wachtrij van de klantenservice gehangen en ben helaas niet geholpen.
Toen ik op hing om 21.06 bleek Vodafone niet meer open te zijn.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Beste Hooijman,

Het kan soms inderdaad erg druk zijn bij de klantenservice waardoor er wachtrijen ontstaan. Na 20:00 uur s'avonds zijn er nog wel mensen aanwezig voor "critical support" De reguliere klantenservice is dan inderdaad gesloten.

Nu weet ik niet wat jouw specifieke vraag op dat moment was maar wat je altijd kunt doen is of hier op het forum een bericht plaatsen (houd er dan wel rekening mee dat deze moet kunnen beantwoord worden door mede forum leden)
Via facebook of twitter kun je vragen stellen aan de klantenservice of via de chat.
Mochten bovenstaande afdelingen je niet verder kunnen helpen dan dien je contact op te nemen met de klantenservice (telefoon)

De klantenservice is van maandag tot vrijdag geopend vanaf 08:00 uur tot 20:00 uur (ligt eraan welke afdeling natuurlijk) en op zaterdag vanaf 08:00 uur tot 18:00 uur

Ik hoop dat ik je voldoende geinformeerd heb.

Groetjes stevied86

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hooijman

Het is inderdaad druk bij onze telefonische klantenservice. Uit je bericht wordt alleen niet duidelijk wat nou precies het doel is van je topic. Kun je dat nog aangeven? Anders zal ik je topic moeten sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic