mikeml

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijzigen incassodatum

Goedemorgen,

 

Ik heb een paar maanden terug gebeld over dat ik mijn incasso datum wil aanpassen naar 28/29e van de maand ( word nu steeds rond 17e geïncasseerd). Dit zou worden aangepast nadat er nog 2 incasso’s op de oude datum werd gedaan. Nu is het ondertussen al langer dan 2 maanden geleden alleen word het nogsteefs op de 17 geïncasseerd. 

Kan dit worden gecorigeeRd?

 

alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @mikeml, welkom hier!

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de incassodatum nog steeds op de oude datum staat. Mijn excuses hiervoor! Bij deze heb ik het verzoek uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Dit is rond de 27e van de maand. De eerstkomende 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e maand plaatsvinden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @mikeml, welkom hier!

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de incassodatum nog steeds op de oude datum staat. Mijn excuses hiervoor! Bij deze heb ik het verzoek uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Dit is rond de 27e van de maand. De eerstkomende 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e maand plaatsvinden.

mikeml
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

 

Wat een snelle reactie! Ontzettend bedankt. Ik ga het in de gaten houden over 2 maanden.

 

Werkse nog !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic