Yaroon

Meedenker
  • 15Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Red Together - Data beheren

Gegroet,

 

Ik maak (sinds enkele uren) gebruik van Red Together en heb daar tot nu toe 3 telefoonnummers in gestopt.  Ik heb daarnaast nog 3 andere nummers in gebruik maar doordat de winkel mij bij het verlengen van een abonnement mij incorrect heeft geinformeerd kan ik deze niet meer achteraf toevoegen tot die Red Together situatie...tenzij ik even dik 2500 eur betaal voor de telefoons die ik daar aan kleven.  Dat kan helaas niet.

 

Zit ik zo even de nieuwe functie van Red Together te bekijken (webbased, want in de applicatie op de telefoon werkt deze niet, zoals eigenlijk iets te vaak bij VF het geval is....), krijg ik dus het idee dat ik, zoals mij is verteld helemaal geen mogelijkheid is om per telefoonnr. te bepalen wie wat aan GB's krijgt. Ik moet namelijk iemand zijn data beperken aangezien die persoon dagelijks tussen de 5 en 10gb opslurpt als hij de kans ervoor krijgt.   Iedereen in Red Together kan dus pakken wat ie pakken wil, tenzij de beheerder (ik) de laptop erbij pak en als een neuroot zijn gebruik meerdere malen per dag bekijk om vervolgens een knopje in te drukken waarmee data afgeknepen wordt.

Klopt het dat ik niets zelf kan bepalen wie wat krijgt? - Wat zijn mijn mogelijkheden?

 

Ik ben sowieso al niet al te blij dat ik dus incorrect geholpen ben (betaal notabene 400/maand voor mijn VF gebruik) maar moet toegeven dat overstappen naar RT wat kostenbesparing oplevert, iets wat fijn is, maar ik zal nu moeten gaan worstelen met mensen en hun dataverbruik, iets waar ik niet echt op zit te wachten. 

 

Iemand hier toevallig al wat wijsheden in het oortje kan fluisteren op basis van eigen ervaringen? 🙂

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12015Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Ik denk, na het lezen van al deze problemen, dat je het beste contact op kunt nemen met de speciale Red Together afdeling. Deze mensen kunnen je met al deze vragen helpen. Want uit mijn Red Together tijd weet ik nog dat je een aantal GB's kan instellen per nummer. Op de website van Vodafone staat: "In de Vodafone & Ziggo app en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot."

Je schrijft dat je nu 3 mensen in de groep hebt en dat je er nog 3 bij wilt voegen. Dat is wat niet mogelijk is want Red Together groep kan uit maximaal 5 groepsleden bestaan. Ik denk dat er daar een verwarring is ontstaan, maar dat zou je ook gelijk kunnen vragen bij het speciale Red Together Team, 0800-2266789. Via de community kan geen verkoop hulp worden geboden omdat dit een klant helpt klant community is en geen verkoop advies gegeven kan/mag worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic