Arjo_S

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo en Vodafone

Hallo,

 

Kunnen jullie voor mij mijn My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen? Ik heb zitten klooien waardoor er nu twee emailadressen naast elkaar bestaan met in één van beide het goede Ziggo abonnement en in de ander het goede Vodafone abonnement. Alvast dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Bedankt @Arjo_S. Bij deze heb ik het oude Vodafone account losgekoppeld van het account met het @home e-mailadres. Het nieuwe My Vodafone account (geregistreerd met gmail) heb ik verwijderd. Je kunt nu inloggen in Mijn Ziggo en daar vervolgens het account uitbreiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Op deze manier worden de gewenste inloggegevens (home e-mailadres) ook de inloggegevens van My Vodafone.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Arjo_S, welkom hier!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker helpen. Op het e-mailadres in je profiel a***@gmail.com vind ik op dit moment alleen een My Vodafone account. Dat account is dus niet gekoppeld en kan om die reden niet ontkoppeld worden. In je bericht geef je zelf ook aan dat je nu 2 e-mailadressen hebt met in één van beide het Ziggo abonnement en het andere bevat het Vodafone abonnement. Op basis van die info begrijp ik dat er dus al 2 afzonderlijke accounts zijn (en dus geen gekoppeld account). Wat zou je graag precies willen? 

Arjo_S
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

 

Ja, het is een beetje ingewikkeld. Mijn eigen schuld... Er zijn inderdaad twee accounts:

1. De genoemde gmail met daarin het juiste Vodafone contract.

2. Een @home e-mailadres (dat is een gekoppeld Vodafone-Ziggo account) met daarin het juiste Ziggo contract én een verlopen Vodafone contract.

 

Wat ik wil is het juiste Vodafone contract toevoegen  aan het Vodafone-Ziggo account met het @home e-mailadres.

Nu wil jij natuurlijk weten welk @home e-maildres er bij het gekoppelde account hoort. Hoe kan ik je dat op een niet openbaar forum laten weten?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Haha, thanks voor de toelichting @Arjo_S! Dit maakt de situatie gelijk een stuk duidelijker. Wil je in jouw Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' het home e-mailadres vermelden? Het lijkt mij dan de korste klap om daar het oude Vodafone account los te koppelen. Normaliter zou je dan de het juiste Vodafone account en Mijn Ziggo kunnen samenvoegen, maar dan worden de gegevens van My Vodafone (gmail) de inloggegevens en ik begrijp dat je juist het home e-mailadres wil blijven gebruiken. Het is dan handig om je nieuwe My Vodafone (gmail) ook te verwijderen, zodat je dan vervolgens in Mijn Ziggo het account kan uitbreiden met je Vodafone abonnement. Zo blijf je de huidige inlog van Mijn Ziggo ook gebruiken voor Vodafone.

Arjo_S
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, ik heb het @Home e-mailadres in My Vodafone (deze) toegevoegd. De volgende stap (loskoppelen) kan ik niet zelf, toch?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Bedankt @Arjo_S. Bij deze heb ik het oude Vodafone account losgekoppeld van het account met het @home e-mailadres. Het nieuwe My Vodafone account (geregistreerd met gmail) heb ik verwijderd. Je kunt nu inloggen in Mijn Ziggo en daar vervolgens het account uitbreiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Op deze manier worden de gewenste inloggegevens (home e-mailadres) ook de inloggegevens van My Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic