jacorobben

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud Mijn Ziggo account loskoppelen van My Vodafone

Ik wil graag mijn oude Ziggo account loskoppelen van Vodafone. We zijn namelijk net weer opnieuw lid van Ziggo zijn geworden, maar dan wel met een nieuw klantnummer. Dus ik wil straks ons nieuwe Ziggo account weer koppelen aan mijn Vodafone account. Kunt u daarbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @jacorobben, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je weer opnieuw klant bij Ziggo bent geworden. Een nieuw abonnement betekent natuurlijk ook een nieuw klantnummer en een nieuw Mijn Ziggo account. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van My Vodafone. Ik zag dat je voor het nieuwe Ziggo abonnement al een account hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Je kunt de accounts nu samenvoegen. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de gegevens worden van je nieuwe Mijn Ziggo account.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @jacorobben, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je weer opnieuw klant bij Ziggo bent geworden. Een nieuw abonnement betekent natuurlijk ook een nieuw klantnummer en een nieuw Mijn Ziggo account. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van My Vodafone. Ik zag dat je voor het nieuwe Ziggo abonnement al een account hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Je kunt de accounts nu samenvoegen. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de gegevens worden van je nieuwe Mijn Ziggo account.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic