1
Vraag
2
Reageer en help mee
SDR

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnieuw een maand verder zonder oplossing - waardeloos Vodafone!

Hi Marco,

We zijn opnieuw een maand verder en nog steeds is mijn klacht niet opgelost. Ik krijg mails dat mijn data naar onbeperkt zijn gezet, maar zie in de de app nog steeds max 11 GB ipv 21 GB. Ook de EUR 5 is nog niet terug gestort. Hoe staat het er nu voor en waar kan ik een klacht indienen t.a.v. jou en je collega's van de 'klantenservice' en 'klachtenbehandeling'? Ik hoor het graag.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3205Likes

Hi @SDR 
Ik roep @Marco er zo even bij, dan krijgt hij namelijk zelf ook een berichtje. Misschien komt hij dan sneller hier online (al weet ik niet wanneer hij werkt, heb nog even geduld aub). Je klacht heb je nu hier geschreven, dat is eigenlijk al voldoende. Iemand van Vodafone zal deze dan doorsturen naar de juiste afdeling. Maar eerst even wachten op Marco (ook al kunnen z'n collega's het ook inzien, dus wie weet helpt iemand anders je van Vodafone je verder). 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 20Oplossingen
  • 11Likes

Hi! @SDR 

Wat een gedonder dat het nog steeds niet is opgepakt. Ik ben alles voor je gaan uitpluizen en heb het doorgezet naar een andere afdeling die maar even mee moet kijken. Op deze manier schiet het niet op namelijk. 

Je hoort van mij zodra ik antwoord heb! Enorm sorry dat het nog niet gefikst is. We gaan hier intern voor je aan de slag! 

SDR
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie, maar ik ben enigszins sceptisch benieuwd…zo 8 maanden verder…

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 20Oplossingen
  • 11Likes

Begrijpelijk hoor! Ik zou hetzelfde hebben als ik jou was. Die tickets worden niet opgepakt, vandaar dat ik het nu even via een andere weg probeer. Ik hou je op de hoogte. @SDR 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic