Nicodis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone.

Geachte heer, mevrouw, 

 

Graag wil ik mijn Vodafone ontkoppelen  van mijn Ziggo account. 

Ik heb reeds vijf keer met Ziggo gesproken maar nu verwijzen ze mij door naar Vodafone. 

 

  • Graag z.s.m. mijn Vodafone account (klantnummer 701***637) ontkoppelen van mijn Ziggo account (klantnummer 59***18).

 

Tevens ontvang ik graag een bevestiging indien het ontkoppelen gedaan is.

 

Met vriendelijke groet, 

Nico Disselköter 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @Nicodis 

Ik ben er even voor je in gedoken. Op basis van het mobiele nummer in je profiel zie ik een My Vodafone account. Deze is geregistreerd met s.diss***@upcmail en gekoppeld aan klantnummer 368***922. Dit account is gekoppeld met een Ziggo abonnement (klantnummer 59***88). Dit staat dus los van de gegevens die je in je bericht vermeld. 

Het klantnummer in je bericht (701***637) is van een inactieve prepaid aansluiting. Het andere klantnummer wat je noemt van Ziggo (59***18) daar is ook een account mee aangemaakt voor Mijn Ziggo. Het gekke hierbij is dat deze de status 'unregistered' heeft, maar niet volledig is verwijderd. Door deze status  kan je niks met het account. Deze heb ik dan ook volledig voor je verwijderd. Voor dit Ziggo klantnummer kan je nu een nieuw account registeren. Hierbij is dan geen koppeling met een Vodafone account.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @Nicodis 

Ik ben er even voor je in gedoken. Op basis van het mobiele nummer in je profiel zie ik een My Vodafone account. Deze is geregistreerd met s.diss***@upcmail en gekoppeld aan klantnummer 368***922. Dit account is gekoppeld met een Ziggo abonnement (klantnummer 59***88). Dit staat dus los van de gegevens die je in je bericht vermeld. 

Het klantnummer in je bericht (701***637) is van een inactieve prepaid aansluiting. Het andere klantnummer wat je noemt van Ziggo (59***18) daar is ook een account mee aangemaakt voor Mijn Ziggo. Het gekke hierbij is dat deze de status 'unregistered' heeft, maar niet volledig is verwijderd. Door deze status  kan je niks met het account. Deze heb ik dan ook volledig voor je verwijderd. Voor dit Ziggo klantnummer kan je nu een nieuw account registeren. Hierbij is dan geen koppeling met een Vodafone account.

Nicodis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

 

Bedankt voor je uitgebreide reactie. 

 

Het klopt wat je zegt. 

Wat mij betreft kan de inactieve prepaid aansluiting (701***637)  kan worden opgeheven/verwijderd. Deze wordt niet langer gebruikt (maar waarschijnlijk kan je dat wel zien 😜).

 

Ik wil graag alleen een Ziggo account dat nergens aan gekoppeld is.

 

Met vriendelijke groet, 

Nico 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

@Nicodis Het inactieve prepaid account was gekoppeld aan n.dis****@upcmail.nl. Deze heb ik voor je verwijderd. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic