Denniejj8790

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen accounts

Hallo 

 

Ik heb meerdere accounts welke verkeerd gekoppeld zijn.

 

Kan dit aub verwijderd worden... kan nergens normaal inloggen of het verwijst kruislings naar wlkaar.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@Denniejj8790 Bedankt voor het aanvullen van je profiel. 

Ik ben even aan de slag gegaan. Het Ziggo klantnummer eindigend op 803 is geregistreerd met het hotmail account. Hier is Vodafone niet aan gekoppeld. Deze zijn gekoppeld aan het gmail account welke ook gekoppeld is aan Mijn Ziggo (klantnummer eindigend op 099). De Vodafone accounts heb ik losgekoppeld van het gmail account. Als je nu inlogt in Mijn Ziggo met het hotmail account, dan kun je daar de Vodafone abonnementen gaan toevoegen aan het account. Dan heb je de gewenste situatie voor elkaar. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Denniejj8790, welkom hier.

Het is zeker mogelijk om accounts te ontkoppelen of te verwijderen. Wel is het van belang om te weten wat de gewenste situatie precies is + klantnummer(s) en met welk(e) e-mailadres(sen) de accounts zijn aangemaakt. Zou je dit willen vermelden in je Community profiel bij 'Persoonlijke Informatie'? Dit is alleen zichtbaar voor mij als moderator.

Denniejj8790
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanpassingen zijn gedaan + situatie in de textvelden gezet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@Denniejj8790 Bedankt voor het aanvullen van je profiel. 

Ik ben even aan de slag gegaan. Het Ziggo klantnummer eindigend op 803 is geregistreerd met het hotmail account. Hier is Vodafone niet aan gekoppeld. Deze zijn gekoppeld aan het gmail account welke ook gekoppeld is aan Mijn Ziggo (klantnummer eindigend op 099). De Vodafone accounts heb ik losgekoppeld van het gmail account. Als je nu inlogt in Mijn Ziggo met het hotmail account, dan kun je daar de Vodafone abonnementen gaan toevoegen aan het account. Dan heb je de gewenste situatie voor elkaar. 

Denniejj8790
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

humm ik zie wel dat ze gekoppeld zijn  ( nu goed ) alleen als ik naar mijn vodafone wil, krijg ik te zien, ZIGGO_ONLY_USER

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@Denniejj8790 Die melding geeft dus aan dat er geen account gekoppeld meer is 😉 Je kan nu vanuit Mijn Ziggo (inloggen met hotmail account) de abonnementen van Vodafone toevoegen aan het account. Dan zijn de Vodafone abonnementen gekoppeld met het Mijn Ziggo account met het hotmail e-mailadres en heb je de gewenste situatie voor elkaar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic