Rianda1969!

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw i phone toestel wat vanaf augustus niet werkt.

Hallo, ik heb eind augustus een nieuwe I phone 13 via Vodafone gekocht voor m’n zoon.Deze bleek gelijk na installeren niet goed te werken. Toestal valt vaak zomaar uit, je kan hem dan alleen aan krijgen via de oplader van m’n auto( contactloos zonder stekker?) niemand kan hem bellen in 1 x! Je moet minstens 4 x bellen voordat telefoon misschien overgaat…internet verbinding valt steeds weg!

Hier is vanaf september herhaaldelijk over gebeld, advies via technische dienst deze hadden wat dingen van ons abonnement omgezet werd in de winkel verteld! Herhaaldelijk in de winkel geweest met dit probleem( ivm red together moest ik erbij zijn!!!) eenmaal daar andere simkaarten in toestel uitgeprobeerd, personeel was vaak met 3 mensen ermee bezig…ik gaf die keren aan dat ik een nieuwe mobiel wilde! Garantie op I phone ,deze doet het niet dus??? Er is niet met de oplossing gekomen om het toestel op te sturen onder garantie en ook nooit over vervangend toestel service gesproken! Niemand kan zonder mobiel, agenda mail alles gaat door ook voor je werk.Nu vorige week wederom voor de zoveelste keer dit probleem besproken en nu haast de medewerker toestel vervanging service verleend, zodat eindelijk dit toestel kon worden opgestuurd.

in de tussentijd van al deze problemen zit er een vette kras op de bewuste mobiel die een raar probleem heeft! Nu eenmaal opgestuurd naar Dynalogic, krijgen we een mail dat toestel stuk is door schade en druk van buitenaf…geen garantie!!!!!! Wat…??? Terugsturen van toestel mag als je wilt, kosten terugsturen 40,- of laten repareren voor 565,- of ze houden kosteloos de iPhone en dan vernietigen zij het…. 
Dus geen oplossing! We zijn echt super slecht geholpen( van telefonisch en in de winkel van kastje naar de muur)…hebben al ruim een half jaar contact…met steeds hetzelfde probleem, nu worden wij als een soort oplichter behandeld want er zit idd nu sinds een mnd een vette kras op de glasplaat….maar het toestel werkte daarvoor al niet naar behoren en niet door een kras op de glasplaat.

En nu??? Zie maar eens een eerlijk antwoord te krijgen…ondertussen al een half jaar een abonnement betaald wat niet goed werkt.

iedere medewerker online heeft wel een ander antwoord, of denkt een oplossing te hebben. Ik wil gewoon de fabrieksgarantie op deze iPhone hebben omdat dit toestel bij jullie Vodafone is gekocht! Dit zal ik echter nooit meer doen….

wat ontzettend slecht dit. 

een vreselijke ontevreden klant!!!! 
nog maar 14 jaar trouwe klant bij jullie dus wat maakt het uit!

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @Rianda1969!, goedemorgen en welkom hier. 

De reden waarom je een kijkje op de Community neemt is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven. Wat een ontzettende vervelende situatie zeg! Vooral omdat we tegenwoordig eigenlijk niet meer zonder mobiele telefoon kunnen. Het toestel heeft dus eigenlijk vanaf dag 1 al diverse problemen en moet in zo'n geval zeker worden opgestuurd naar Dynalogic voor reparatie/onderzoek. Dit is uiteindelijk gebeurd, maar de uitkomst daarvan heeft niet tot een oplossing geleid. 

Nu zie ik dat je gisteren contact hebt gehad hierover en dat mijn collega een case heeft aangemaakt naar onze afdeling klachten. Dit is ook hetgeen wat in deze situatie moet gebeuren, omdat zij in zo'n situatie meer mogelijkheden hebben dan de reguliere klantenservice. De afdeling klachten zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen n.a.v. case 13421606.

Rianda1969!
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wij hebben inmiddels het toestel via dynalogic terug gevraagd.

Daar moeten we nu ook nog een factuur van betalen !? Het toestel is onveranderd, is precies nog met hetzelfde probleem wat vanaf dag 1 speelt.

Bij belken valt geluid weg.. als je hem aan de telefoon krijgt uiteindelijk… en internet blijft weg vallen!

fijn een abonnement wat al ruim n half jaar niet voldoet incl. het toestel. En je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

iedeteen bij Vodafone heeft een ander antwoord.

al vaker een case aangemaakt en dan krijg ik na een aantal dgn een mail, case gesloten.

nu nog niets gehoord.

Ik denk dat ik maar alles ga opzeggen aan abonnementen bij jullie.

 Helemaal klaar mee met de slechte service

Energieboy
Expert
Expert
  • 11902Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Hi @Rianda1969! 
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een nieuwe iPhone slecht werkt. Het klinkt allemaal super vervelend en begrijpelijk dat je het er niet mee eens bent. Mijn advies zou zijn, ga naar een Apple Store en vraag daar om advies. Als het een nieuwe iPhone is dan kan je daar ook terecht. Al doe je het alleen maar als second opinion. 

Ik ben het met je eens dat Vodafone dit beter moet oplossen maar je zou een Apple Store eens kunnen proberen. Kijk dan eerst even op de website van Apple waar je terecht kan voor reparatie (soms moet je online een afspraak maken). 

Rianda1969!
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Energieboy voor je antwoord.

Ik ga dat nu ook doen via een Apple Store.

alleen de keren dat we in de winkel waren deden de Vodafone medewerkers het voorkomen alsof het abonnement qua instellingen ergens geblokkeerd stond door hun technische beleid. Dus na de aankoop van dit toestel, en dan stonden er vlgs hun dingen verkeerd aan… Dis je bent erg lang in de veronderstelling dat het daardoor komt.

was het maar gelijk in het begin opgestuurd.

nu verschuilen ze zich achter een vette kras op het glas… en is vlgs Dynalogic de garantie van de iPhone eraf..  dus ben bang dat ze dat in een Apple Store nu ook denken.

Maar ik ga het zeker proberen.

Niet  geschoten altijd mis.

 

Bedankt voor je reactie en een fijne zondag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic