Gerard5846

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het lukt mij niet om een zakelijk my vodafone account aan te maken.

Het lukt mij niet om een zakelijk my vodafone aan te maken. Telkens wordt gevraagd om mijn ziggo abonnement (heb ik niet) samen te voegen met mijn vodafone abonnement

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Gerard5846 Dat nummer valt inderdaad onder een actief MKB abonnement. Daar is het e-mailadres in je profiel aan gekoppeld voor wat betreft My Vodafone, maar als ik meekijk met een speciale tool, dan blijft er een blanco pagina bij het tonen van jouw My Vodafone account. Voor de zekerheid heb ik het My Vodafone account verwijderd zodat je je opnieuw kan registeren. Er wordt dan op de achtergrond ook weer een nieuwe koppeling gemaakt.

Hopelijk lost dat het probleem op. Zo niet, dan wil ik je aanraden om even contact op te nemen via 085-1106907. Via de Community hebben we namelijk beperkte inzage en rechten voor wat betreft zakelijke aansluitingen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Gerard5846 

Ik zie dat er met jouw e-mailadres al een account is geregisteerd. Echter kan je op dit moment nog niks met dit My Vodafone account, omdat je mobiele nummer nog geporteerd moet worden. Dit staat gepland op 26 februari. Zodra je nummer is geporteerd en je abonnement actief is, dan heb je inzage in het My Vodafone account. 

Gerard5846
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat klopt maar ik heb drie abonnementen afgesloten waarvan 2 met nummerportering. Hert derde abo kan ik toch nu al gebruiken?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Gerard5846 Ah, die context miste ik, haha! Op basis van je eerste berichtje wist ik niet dat je 3 abonnementen had. Wil je in je profiel het mobiele nummer vermelden welke al actief is? Dan kan ik die gegevens erbij pakken 🙂

Gerard5846
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb ik gedaan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Gerard5846 Dat nummer valt inderdaad onder een actief MKB abonnement. Daar is het e-mailadres in je profiel aan gekoppeld voor wat betreft My Vodafone, maar als ik meekijk met een speciale tool, dan blijft er een blanco pagina bij het tonen van jouw My Vodafone account. Voor de zekerheid heb ik het My Vodafone account verwijderd zodat je je opnieuw kan registeren. Er wordt dan op de achtergrond ook weer een nieuwe koppeling gemaakt.

Hopelijk lost dat het probleem op. Zo niet, dan wil ik je aanraden om even contact op te nemen via 085-1106907. Via de Community hebben we namelijk beperkte inzage en rechten voor wat betreft zakelijke aansluitingen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic