koningsruud

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone toont alleen 'account instellingen'.

Ik kom niet verder dan de pagina "Account instellingen", wat ik ook doe. Inloggen via ziggo of vodafone, maakt niet uit. Ik zit in een soort loop en dan heb ik mazzel dat ik wel ziggo inkom (alleen emt firefox, niet met chrome).

Nog een vraag: mensen horen mij nooit goed door de telefoon. Ik dacht telkens dat dit door mijn telefoon kwam of een hoesje...nu ik een nieuwe telefoon heb (zonder hoesje) horen mensen mij precies zo slecht. Ligt het misschien aan de sim?

 

9 Reacties 9
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 52Posts
  • 6Oplossingen
  • 8Likes

Dag @koningsruud en welkom op de Community! Als het account niet helemaal lekker lijkt te verlopen en het geluid ook nog eens minder is, zijn dat inderdaad punten die we graag met je doornemen om het opgelost te krijgen!

Wat betreft het account. Hier moet ikzelf een beeld bij hebben. Is het mogelijk hiervan een foto te delen? Als er privé informatie vertoond wordt, mag je deze afschermen.
Rondom het geluid, gaan ook mijn gedachten naar de simkaart. Het lijkt mij stug dat het nieuwe toestel hier de oorzaak kan zijn. Zou je je 06-nummer en je laatste 4 cijfers van het bankrekeingnummer bij je profiel willen plaatsen? Dan stuur ik een nieuwe simkaart op. 

koningsruud
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu kan ik opeens wel even in de website maar het gaat helemaal niet goed. Ik zie maar een nummer staan (die ik eigenlijk niet meer gebruik) die gekoppeld is ipv 3 en ik kan niets aanpassen (mailadres, wat al 2 jaar verouderd is en ik al eerder eens heb aangepast).

 

Telefoonnummers toevoegen kan ik niet en facturen komen nu ook niet overeen met de boekhouding. Heel raar.

*** Privé gegevens aangepast door MOD***

 

Mijjn maiadres dat bovenaan in beeld staat bij mijn account is wel goed...en als ik een nieuw nummer wil toevoegen staat er: "Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder."

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 52Posts
  • 6Oplossingen
  • 8Likes

Dankjewel voor de toelichting @koningsruud. Via het klantnummer krijg ik een account met een Start M pakket te zien. Als ik jou goed begrijp, is dit niet meer in gebruik. 
Kan je het andere 06-nummer nog in je profiel zetten? Dan heb ik het overzicht van alle accounts en werp ik er nog een blik op. 

koningsruud
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Done!

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie alleen 1 nummer staan @koningsruud. Maar je spreekt over 3 nummers. Dus zou je de informatie in je profiel kunnen aanpassen? En welke nummers nu wel actief zouden moeten staan en of het de bedoeling is dat er een abonnement opgezegd moet worden of niet. 

Graag zou ik ook het mail adres van je willen ontvangen waarmee je het account hebt geregistreerd. 

koningsruud
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als het goed is heb ik nu alle alle alle info in mijn profiel gezet.

Hopelijk kan je ook zien hoe oud de sim is van het nummer wat behouden moet worden en of het zinvol is om deze opnieuw te aanvragen vanwege slecht gehoord.


Gr, Ruud

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @koningsruud, goedemorgen!

Bedankt voor de uitgebreide toelichting in je Community profiel. Zoals je zelf al aangeeft is je actieve Vodafone abonnement (met 2 aansluitingen) geregistreerd voor My Vodafone met het e-mailadres welke start met ruud******@emailadres. 

Het inactieve Vodafone abonnement is gekoppeld aan Mijn Ziggo en geregistreerd met het e-mailadres info****@emailadres. Het inactieve My Vodafone account heb ik voor je losgekoppeld. Je kan dan nu ook beide accounts samenvoegen. Dit kan door op 1 van beide accounts in te loggen en vervolgens te kiezen voor:

 

Wat betreft het omruilen van je simkaart en de mogelijkheden hierin wil ik je vragen om even langs een Vodafone winkel te gaan of om even contact op te nemen met Vodafone Business. Het betreft namelijk een zakelijke aansluiting en via de Community hebben we beperkte rechten en inzage voor Vodafone Business. 

koningsruud
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank, heb je ook voor mijn dit abonnement geannuleerd of is dit iets wat ik zelf moet doen? Zal mijn telefoon dan gewoon blijven functioneren en bereikbaar blijven met andere nummer ed? (dual sim)

 

gr

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

@koningsruud Het nummer eindigend op 113 is nog wel actief. Als je deze wilt opzeggen kan dit door te bellen via 0800-0094 of door het online formulier hiervoor in te vullen. Via de Community kunnen we helaas geen opzeggingen verwerken. 

Als je dit abonnement (Start M) opzegt, dan wijzigt er verder niks voor de andere 2 mobiele nummers (zakelijk) die onder een ander klantnummer vallen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic