Tonkodewit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Likewize zending kwijt??

  • Beste Vodafone,

Op 9 maart hebben we een toestel opgestuurd naar Likewize ivm een inruilactie bij de verlenging van het abonnement van mijn vrouw. Vandaag kregen we een herinnering dat we nog 5 dagen hebben om het toestel in te sturen.

Ik heb de zending via het track en trace nummer van PostNL opgezocht, maar krijg daar geen gegevens.

Kunt u mij bevestigen of het toestel binnen is?

Vr gr

Tonko de Wit

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Het is, zoals je misschien op de community hebt gezien, erg druk bij Likewize. 
Ze doen hun uiterste best om alles goed af te handelen. 

Cecilia heeft geschreven naar iemand anders (vanaf maandag is ze weer aanwezig):
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je nu precies aan toe bent en wat je kan verwachten. Ik moet bekennen dat ik zelf deze informatie niet paraat heb voor je, maar om die reden ga ik het dan ook intern voor je uitzetten. 

Hier heb ik uiteraard wat extra informatie voor nodig. 
* Verzendbewijs (inclusief Track en Trace)

* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize 

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Lukt het niet om haar een privébericht te sturen dan kan je deze informatie pas opsturen als @Cecilia je zelf heeft aangesproken. Zet het vooral NIET hier online, dit is een open community.  En je moet je telefoon wel aangetekend hebben toegezonden!

39687219-906e-4f54-b150-4651db95909a.default.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Tonkodewit, goedemorgen en welkom hier.

Als je gebruik kan maken van zo'n leuke actie, dan wil je daar uiteraard gebruik van maken. De actie zelf is een groot succes geweest, waardoor het op dit moment langer duurt dat het toestel als ontvangen is geregistreerd en geïnspecteerd wordt. Dit kan soms maximaal 14 dagen duren.  Je geeft aan dat je het toestel op 9 maart naar LikeWize hebt verstuurd en dat de Track en Trace geen informatie bevat of het toestel is afgeleverd. Nu is de periode van 14 dagen nog niet voorbij, maar gezien het feit dat de Track en Trace geen informatie geeft ontvang ik graag wat meer informatie van je. Heb je gekozen voor de standaard verzending of aangetekend? Wil je de volgende informatie toesturen? 

 * Verzendbewijs (inclusief Track en Trace)

* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize 

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Op basis daarvan ga ik het één en ander intern voor je uitzetten bij mijn contactpersoon van LikeWize.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic