Miriambosman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet gebruik buiten EU.

IMG_8777.png

Internetgebruik buiten de EU. Ik heb roaming uitgeschakeld en toch is er verbinding geweest en krijg ik een rekening van €33,41 omdat er 5MB gebruikt is. Wie herkent dit?

ik heb later ook m’n netwerk uitgezet. Ik las thuis iets over assistent Wifi? Deze stond wel aan, wist van het bestaan niet af..,

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Er moet dan toch echt verbinding zijn geweest, anders brengt Vodafone dit niet in rekening. Ik kan je niet zeggen of het terecht is, maar iemand van Vodafone wel. Zodra die hier zijn dan kijken ze met je mee. Kosten buiten de EU lopen wel ordinair op, zeker wanneer je pas in het buitenland je roaming uit zet. 4G over wifi is alleen in Nederland, daarvoor kunnen die kosten niet zijn, lijkt me. 

Heb nog even geduld en dan lijkt iemand van Vodafone met je mee.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 52Posts
  • 6Oplossingen
  • 8Likes

Goedendag @Miriambosman en welkom op de Community! Als deze 5 MB. toch is gevolgd, snap ik zeker dat je je afvraagt hoe dit zo heeft kunnen gebeuren. We kijken met je mee wat er ons bekend is. Zoals @Energieboy hebben we nog wat informatie nodig. Zou je je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in het profiel kunnen vermelde? Dan duiken wij het overzicht in!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic