lruijters

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inruildeals niet bereikbaar met bonuscode

Ik heb een abonnement verlengt en daarbij voor een nieuw toestel gekozen, de pixel 9. Ik zou bij deze keuze mijn oude GSM kunnen inleveren met een bonus van 150 Euro. Likewize regelt deze actie. 

Ik heb wel de promotiecode gekregen en deze kon ik ook invullen om de extra bonus te zien op de website, maar bij het verzenden van alle data springt de website van Likewize naar een Server Error in Application page. 

Van alles geprobeerd, inclusief vele emails naar Likewize en meerdere dagen bellen, helaas geen oplossing.

Omdat gisteren de laatste dag was dat de bonus code geldig was, heb ik mijn oude gsm aangemeld zonder bonuscode (dat ging prima), en daarna een email gestuurd dat ze de code maar handmatig moeten toevoegen.

Dat kan volgens Likewize niet meer, wat natuurlijk geen verrassing is, want niets kon icm met de bonuscode.

Wat kan Vodafone voor mij doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @lruijters & @H.T 


Ik heb gisteren het bericht ontvangen dat de issues zijn opgelost bij LikeWize. Jullie zouden nu het toestel op de reguliere wijze moeten kunnen aanmelden inclusief promocode. Zouden jullie het opnieuw willen proberen en mij laten weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @lruijters, welkom hier. 

Wat onhandig dat je alles vastloopt als je de promocode wilt verzilveren. Het is dus wel gelukt om deze promocode aan te vragen, maar het verzilveren gaat mis. Je had tot 19 september om de promocode aan te vragen. De actiecodes zijn te gebruiken t/m uiterlijk 3 oktober 2024, hierna vervallen deze. Het goede nieuws is dan ook dat het aanvragen van de promocode zelf al wel is gelukt. Je hebt nog de mogelijkheid om deze te verzilveren.

Je moet de promocode gebruiken bij het inruilen van je toestel op deze pagina. Deze kan niet handmatig worden ingevuld worden. Wat gebeurt er als je deze pagina in een incognito browser opent? Lukt het dan wel? We hebben hier namelijk niet meerdere klachten over gekregen en dat zou bij dergelijke acties wel het geval zijn als deze server down is.

lruijters
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is inderdaad de pagina die ik probeer te gebruiken, nu ook in incognito mode. Via de Likewize operator gehoord dat dit niet de enige case was met dit probleem. Het oproepen is vrij simpel: 1. IMEI van mijn pixel 4a invoeren (deze wordt gewoon herkend), 2. Klik op de button ''Inruildeal'', 3. Promotiecode toevoegen en op button Toepassen klikken (nieuw bedrag in beeld), 4. Klik op de button ''Doorgaan'' en dan in het ''Server error'' screen terecht komen (zie attached picture). Vele emails en telefoontjes al met Likewize gewisseld: ''ze werken er aan''.

 

lruijters_0-1726815892069.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Bedankt voor deze uitgebreide aanvullende info @lruijters! Ik hoop dat LikeWize hier snel een oplossing voor heeft. Ook heb ik de situatie uitgezet bij mijn contactpersoon binnen LikeWize voor meer informatie. Zodra ik iets hoor, dan hoor jij uiteraard ook weer van mij 🙂

lruijters
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas werkt Likewize er al enige tijd zonder resultaat aan, anders was ik hier niet terecht gekomen. Mijn hoop is op uw gevestigd. Zoals eerder vermeld loopt de actie tegen de einddatum aan.

lruijters
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, heb je nog iets gehoord van LikeWize?

Op mijn vraag voor support reageren ze niet. Dus ik hoop dat jij meer impact hebt.

H.T

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier zelfde probleem:

zie reactie Likewize onderstaand inmiddels 5 dagen geleden....hoop dat ze het oplossen voor 3 oktober aangezien ze bij een Vodafone winkel je ook weer terug sturen en je niet kunnen helpen anders dat een case aan te maken

 

Ons excuses voor het ongemak.
We ondervinden momenteel technische problemen met al onze promocodes. Maar ons toegewijde IT-team doet er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra dit probleem is opgelost.
Nogmaals onze excuses en we danken u voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,
Likewize Trade in Support

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @lruijters en @H.T 

 

Mijn contactpersoon was vrijdag afwezig, dus het is gisterochtend doorgezet naar LikeWize. Inmiddels heb ik een bericht teruggekregen. Ze hebben enkele klanten op de radar bij wie dit misgaat. De promocodes blijven sowieso geldig t/m 3 oktober en ze garanderen dat ze het hoe dan ook in orde gaan maken voor deze klanten. Ze werken er hard aan om het issue op te lossen, zodat deze klanten de order inclusief promocode via de reguliere weg aan kunnen melden voor 3 oktober. Mijn contactpersoon geeft mij een seintje als LikeWize het issue heeft verholpen en dan horen jullie uiteraard weer van mij.
 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @lruijters & @H.T 


Ik heb gisteren het bericht ontvangen dat de issues zijn opgelost bij LikeWize. Jullie zouden nu het toestel op de reguliere wijze moeten kunnen aanmelden inclusief promocode. Zouden jullie het opnieuw willen proberen en mij laten weten of het is gelukt? 🙂

lruijters
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is mij nu gelukt om de pixel 4a aan te melden met actiecode.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic