1
Vraag
2
Reacties
Caatje053

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Ik wil de incassodatum wijzigen naar de 25ste van de maand. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3561Posts
  • 1083Oplossingen
  • 1172Likes

Hi @Caatje053, welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek verwerkt en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond/na de 25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
xJBx

Raadgever
  • 108Posts
  • 7Oplossingen
  • 34Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier bij te helpen.

 

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3561Posts
  • 1083Oplossingen
  • 1172Likes

Hi @Caatje053, welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek verwerkt en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond/na de 25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

halfbloedjeindo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunt u dit ik voor mij doen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3561Posts
  • 1083Oplossingen
  • 1172Likes

Hi @halfbloedjeindo

Zeker kunnen we dit ook voor jou aanpassen. Dat is bij deze in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven.

halfbloedjeindo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo nogmaals, 

 

Ik heb ook een 2e abonnement. Kunt u die ook zien en zo ja, wilt/kunt u het daar ook aanpassen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3561Posts
  • 1083Oplossingen
  • 1172Likes

Hi @halfbloedjeindo, goedemorgen!
Het is aangepast voor het nummer eindigend op 158. Voor je tweede abonnement kan ik het uiteraard ook aanpassen. Wil je daarvoor het betreffende mobiele nummer / klantnummer & de laatste vier cijfers van het IBAN nummer plaatsen in je profiel onder 'Persoonlijke Informatie' ? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic