Jeanine 27

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Ik wil graag mijn incasso datum laten wijzigen van de 20e naar de 25e

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1090Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Jeanine 27, goedemorgen en welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek direct uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond / na de 25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 135Posts
  • 8Oplossingen
  • 41Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier bij te helpen.

 

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1090Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Jeanine 27, goedemorgen en welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek direct uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond / na de 25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic