1
Vraag
2
Reageer en help mee
Pieter1971

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik Red Together om laten zetten naar Red Together Extra

Goedemiddag, 

Mijn zoon heeft sinds vandaag ook de red together. Ik had met Ryan afgesproken dat deze omgezet zou worden naar de together extra zodat we niet twee together abonnementen hebben. zie bijlage. Groet Pieter Olinga

1000047533.jpg

7 Reacties 7
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Goedemorgen @Pieter1971 

Leuk dat je de weg naar de Community weer hebt gevonden 🙂

Goed dat je dit samen met mijn collega Ryan hebt besproken en dat is gelukkig zomaar gepiept.

Ik heb het abonnement van je zoon aangepast naar Red Together Extra en deze wijziging wordt per vandaag verwerkt. 

Later vandaag zie je de wijziging terug in MyVodafone en dien jij als beheerder nog je zoon toe te voegen aan de datapot.

Dat betekent dat jij als beheerder zijnde hem als 'lid' aan de groep toevoegt om de pot te kunnen delen.

Kijk voor meer informatie eens op:

Alle ins en outs van Red Together - Vodafone Community

Red Together | Support | Vodafone

Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost! Enjoy it all.

Pieter1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ha super dank je wel dat het zo snel is opgelost. Ik hou het even in de gaten.

Fijne dag.

Groet Pieter 

Pieter1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik zie de wijziging alleen ik kan geen data zien nl.

Op de een staat 200gb en de andere 0 gb en het staat wel.op groen.

Groet Pieter

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3205Likes

Oh jee, is het dan nog niet ingesteld?
In de Vodafone & Ziggo app en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot. Ik denk dat je dit eerst nog even moet instellen.

Eigenlijk wat Jamyla je ook heeft geschreven, dat heb je toch al wel gedaan? 
Misschien dat je het vandaag ziet verschijnen? Dat het even een nacht nodig heeft om te activeren?

Pieter1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ja dat heb ik gedaan beide vinkjes staan op groen. Bij de ene staat 200 gb en bij de ander 0 gb.

Als ik in het hoofdscherm kijk staat er bij alle twee 400 gb. Beetje vreemd. Wacht nog heel even af dan.

Groet Pieter 

Pieter1971
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En het lijkt wel of het niet geüpdatet wordt voor laatst bij gewerkt op 12.11 om 16.30 uur

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 75Posts
  • 10Oplossingen
  • 13Likes

Goedemorgen @Pieter1971, ik heb je laatste bericht verwijderd, omdat hier de mobiele nummers zichtbaar waren. Deze community is publiek bereikbaar, dus heb ik de post verwijderd i.v.m. privacy.

Ik heb de data bij beide abonnementen gecontroleerd, en dat staat aan. Helaas is de app nog niet goed bijgewerkt. Probeer eens op de telefoon van je zoon de VodafoneZiggo app te openen. Zie je dan bovenin wel de resterende data staan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic