Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Geen Ziggo korting op factuur

Vandaag hebben ik en mijn vriendin beide de factuur voor ons abonnement ontvangen. Normaal zouden wij €2,50 korting krijgen omdat wij ook Ziggo hebben. Nu staat op ons beide factuur dat wij maar 42 cent Ziggo korting krijgen en dat dit loopt t/m 5 februari.

In de Vodafone app zie ik gewoon dat wij beide de gratis dubbele data hebben omdat wij Ziggo klant zijn en ook op de Vodafone website staat aangegeven "we zien dat je ook Ziggo klant bent".



Waarom is dit? Is er misschien wat mis gegaan bij het opmaken van ons beide facturen? Zou misschien een Vodafone medewerker mee kunnen kijken?

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hebben jullie al een lange tijd een abonnement bij Vodafone of is dit een net nieuw abonnement (of verlenging). Als het je eerste abonnement is dan kan het zijn dat deze op je eerste factuur niet is meegenomen maar kan het zijn dat deze op je tweede factuur wel goed staat. Aangezien je bij Vodafone van de 1e tot het einde van de maand moet betalen. Het ligt er dus net aan wanneer je abonnement is ingegaan. 

Heb je al langer een abonnement dan is het goed dat er iemand van Vodafone met je mee kijkt. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Wij hebben al langere tijd een abonnement bij Vodafone.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Arnold1310, goedemorgen en welkom hier!

Heel apart dat de korting omdat je Codafone en Ziggo combineert niet volledig is berekend. Dit omdat er ook geen aanpassing is geweest in je abonnement en de korting zelf netjes onder je abonnement actief staat. Het resterende bedrag van € 2,08 heb ik dan ook gecrediteerd. Ik begrijp uit je bericht dat dit ook het geval is bij het abonnement van je vriendin. Wil je haar gegevens eens in je Community profiel vermelden? Dan neem ik daar ook gelijk een kijkje achter de schermen.

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

@Cecilia  dank voor je reactie. Ik heb de info van mijn vriendin bij de Persoonlijke opmerkingen in mijn profiel gezet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt @Arnold1310! Bij jouw vriendin is inderdaad exact hetzelfde aan de hand. Bij deze heb ik ook het resterende bedrag van € 2,08 bij haar gecrediteerd 🙂

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

@Cecilia  super dat je zo snel reageert 😉 Wij zien beide op onze Vodafone app dat er een credit nota van €2,08 aangegeven staat. Klopt het dat dit met de factuur van maart verwerkt wordt? En krijgen wij dan gewoon weer de €2,50 korting zoals wij dat normaal horen te krijgen?

Nu zat ik eens beter te kijken en zie ik dat er in januari al wat fout gegaan is met de korting, wij kregen toen beide maar €2,49 Ziggo korting ipv de €2,50. Niet dat 1 cent zo'n enorm bedrag is maar dit viel mij ineens op.

Wij hopen dat vanaf maart alles weer zal lopen zoals het zou moeten gaan. Dank voor jouw hulp alvast! 😀

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Arnold1310 Yes, dat klopt! Het bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende incasso. De korting staat netjes actief, dus op basis daarvan zou de korting volgende maand netjes in zijn volledigheid moeten worden verminderd. Ik houd het topic sowieso open totdat je de volgende factuur hebt gehad, dus mocht er iets toch niet in kannen en kruiken zijn dan mag je mij altijd een berichtje doen! 🙂

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Ik zal je in dit topic op de hoogte houden zodra wij volgende maand weer onze facturen ontvangen hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic