Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Bestelling aanpassen

15 september de nieuwe iPhone 15 pro max besteld met mijn verlenging van mijn abonnement. allemaal leuk en aardig zul je denken, nou dat is alles behalve!

gisteren 23 september heb ik gebeld naar vodafone om mijn bestelling toch aan te passen, want ja dat kan. krijg ik zo’n een of andere muts aan de telefoon, die duidelijk geen zin meer had in werken, want ze zetten mij in de wacht en hing op (top service, niet dus). nadat ik ben opgehangen heb ik nog eens 3x opnieuw moeten bellen… ik heb blijkbaar een te moeilijke vraag voor de klantenservice, terwijl ik alleen maar de eenmalige kosten wil verhogen. ik wil alleen de eenmalige kosten verhogen naar € 1100 en NIET annuleren en opnieuw in de wachtrij komen

 

Mocht er hier een medewerker zijn die mij zal kunnen helpen, mijn gegevens zijn:

dit zijn mijn gegevens:

**Moderator: gegevens verwijderd i.v.m. privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Damian1998, goedemorgen en welkom hier. 

Het spijt mij te lezen dat het aanpassen van jouw bestelling en dan met name de eenmalige kosten voor het toestel zoveel voeten in de aarde heeft. Helaas kunnen wij via de Community geen bestellingen wijzigen/aanpassen. Dit kan alleen gedaan worden door de afdeling 'Status Order'. Sorry! Ik had dit anders graag voor je willen regelen. Ik wil je aanraden om nogmaals contact met hen te zoeken via 0800-0560. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11884Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3106Likes

Hoi @Damian1998 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je, wanneer je niet goed geholpen bent via de klantenservice, denkt dat deze een muts is. Maar zelf, en sorry dat ik het zeg, ben je nu ook niet slim 🫣🤭. Je hebt namelijk je privé gegevens op een open community geschreven en door iedereen op internet te lezen. Ja sorry, dan mag ik toch ook wel zeggen dat je een beetje dom bent 😉🤣🤪 (uiteraard als grap bedoeld)!

Je gegevens kan alleen door iemand van Vodafone worden verwijderd. Ik heb het doorgegeven maar weet niet wanneer iemand dit verwijderd. Volgende keer a.u.b. opletten en niets alles zomaar hier schrijven. 

Wat betreft je vraag, ik heb geen idee of een medewerker van Vodafone je hiermee kan helpen. Vanaf maandag is er weer iemand online en kijkt dan met je mee. 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Damian1998, goedemorgen en welkom hier. 

Het spijt mij te lezen dat het aanpassen van jouw bestelling en dan met name de eenmalige kosten voor het toestel zoveel voeten in de aarde heeft. Helaas kunnen wij via de Community geen bestellingen wijzigen/aanpassen. Dit kan alleen gedaan worden door de afdeling 'Status Order'. Sorry! Ik had dit anders graag voor je willen regelen. Ik wil je aanraden om nogmaals contact met hen te zoeken via 0800-0560. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic