Robbert1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische incasso via creditcard

Hallo, klopt het dat ik mijn automatische incasso niet via een credit card kan laten verlopen? Ik vind dit zo vreemd. Kan ik dit als suggestie indienen ergens?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3217Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @Robbert1972, goedemorgen en welkom hier. 

Het is inderdaad niet mogelijk om de automatische incasso via een creditcard te laten verlopen. De automatische incasso kan alleen plaatsvinden vanaf een betaalrekening met SEPA IBAN-nummer. Indien de automatische incasso om één of andere reden mislukt is (ook na de 2e poging), dan kan een openstaande rekening via iDeal of creditcard in My Vodafone worden voldaan. Ik zet in ieder geval jouw suggestie door naar de betreffende afdeling 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3217Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @Robbert1972, goedemorgen en welkom hier. 

Het is inderdaad niet mogelijk om de automatische incasso via een creditcard te laten verlopen. De automatische incasso kan alleen plaatsvinden vanaf een betaalrekening met SEPA IBAN-nummer. Indien de automatische incasso om één of andere reden mislukt is (ook na de 2e poging), dan kan een openstaande rekening via iDeal of creditcard in My Vodafone worden voldaan. Ik zet in ieder geval jouw suggestie door naar de betreffende afdeling 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic