Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ai! Je gratis 5 MB is nu verlopen

Eerlijk toegeven, ik kijk niet zo vaak op mijn prepaid kaartje, maar vandaag zie ik opeens dat ik op 12 maart een bericht je heb ontvangen met daarin: Ai! Je gratis 5 MB is nu verlopen. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik gratis 5 MB heb ontvangen, of zie ik iets over het hoofd? Heb mijn sms berichten doorgelopen en geen melding ontvangen met daarin gratis 5 MB, die ik zou hebben gekregen. 

Geen ramp hoor, wat ik al schreef, ik gebruik ze bijna nooit en dan is het ook logisch dat je het niet door hebt. Maar vond toch wel even leuk om hier te melden en als ik een stomme fout heb gemaakt, dan zal het zo zijn. 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Energieboy, goedemorgen!

Dat kan kloppen! Ik weet dat hier in het verleden ook eens een topic over is geweest, maar deze kan ik natuurlijk op het moment suprême niet vinden. Bij een prepaid kaartje krijg je altijd een hele kleine databundel van 5MB om daarmee bijvoorbeeld je simkaart te registeren met My Vodafone en eventueel de eerste opwaardering te kunnen maken. 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Het is dat jij dit schrijft @Cecilia "maar deze kan ik natuurlijk op het moment suprême niet vinden". Elk ander zou ik bij denken; JAJA 😂🤣. Ik heb de volste vertrouwen in je en het zal ook best dat ik deze over het hoofd heb gezien. Ik kon het mij alleen niet meer herinneren en ik dacht bij dit bericht eigenlijk dat er een foutje uit was gegaan naar Prepaid klanten. Maar gelukkig, ik sta hier alleen in en is er gaan fout gemaakt 🤐 (ik zwijg verder).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic