1
Vraag
2
Reacties
tiptop

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvraag voor nieuw telefoonnummer per direct verwerkt

Heb een nieuw telefoonnummer aangevraagd vandaag gekregen. Nieuw nummer ging echter meteen in waardoor ik alle sites met 2 staps verificatie niet meer kon gebruiken. Zou denken geef eerst het nieuwe nummer door en laat het nieuwe nummer 1 of 2 dagen later ingaan. Nu heb ik allerlei sites oa didgd niet meer bij kan. Echt goed doordacht van vodafone stond duurt 4 werkdagen.

Bedankt vodafone voor al de stress om dit weer proberen op te lossen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Oh jee, stress is natuurlijk zeker niet wat Vodafone en Marco in gedachten hadden. Best vervelend en ik denk ook dat er een communicatie probleem is geweest want het is natuurlijk logisch dat wanneer je een nieuw nummer aanvraagt, je deze dan ook direct (aanvraag duurt 5 dagen, volgens Marco) krijgt maar dat je oude nummer, zodra je een nieuw nummer krijgt, dan direct komt te vervallen. Ze kunnen deze niet nog eens een paar dagen laten doorlopen, zo werkt dit jammer genoeg niet. Desalniettemin is dit wel heel goed dat je het hier laat weten want misschien is het juist wel een hele goede tip aan Vodafone om dit in te voeren. Ja toch, een stress moment kan ook een geweldige tip zijn voor Vodafone!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 66Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen @tiptop, welkom op de Vodafone Community! 🙂

Bij het wijzigen van het mobiele nummer geven we aan dat het maximaal 5 werkdagen kan duren. Er is dan helaas een miscommunicatie geweest. Vaak loopt de order direct door en heb je ook direct het nieuwe nummer.

Ik hoop dat je er niet al te veel stress van hebt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Oh jee, stress is natuurlijk zeker niet wat Vodafone en Marco in gedachten hadden. Best vervelend en ik denk ook dat er een communicatie probleem is geweest want het is natuurlijk logisch dat wanneer je een nieuw nummer aanvraagt, je deze dan ook direct (aanvraag duurt 5 dagen, volgens Marco) krijgt maar dat je oude nummer, zodra je een nieuw nummer krijgt, dan direct komt te vervallen. Ze kunnen deze niet nog eens een paar dagen laten doorlopen, zo werkt dit jammer genoeg niet. Desalniettemin is dit wel heel goed dat je het hier laat weten want misschien is het juist wel een hele goede tip aan Vodafone om dit in te voeren. Ja toch, een stress moment kan ook een geweldige tip zijn voor Vodafone!

tiptop
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dat was ook de bedoeling hebben andere mensen niet zo een gedoe bij 2 staps verificatie zoals digd

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic