Mabo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik een prepaid account toevoegen in My Vodafone?

Hoe kan ik een prepaid kaart toevoegen aannmjjn account 

7 Reacties 7
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 15Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hey @Mabo, welkom op onze Community!

Top dat je aan het kijken bent om een prepaid bundel toe te voegen aan je abonnement. Ik kijk graag voor je hoe het nu precies zit met het toevoegen van een bundel. We hebben maandbundels van 500 MB tot 10 GB. Daarnaast hebben we ook nog Unlimited en bellen + SMS bundels beschikbaar.

Heb je al een Prepaid SIM-kaart? 
Dan activeer je de gewenste bundel aan de hand van dit linkje. Je kan hiervoor de QR-code scannen, de Vodafone & Ziggo app/web of door een SMS te sturen. Let er wel op dat je tegoed op je account nodig hebt om aan deze aankopen te voldoen. Daarover vind je meer informatie in dit bericht.

Nog geen Prepaid SIM-kaart? 
Dan bestel je deze via deze pagina of door langs een Vodafone winkel te gaan. Vaak worden deze ook aangeboden door andere winkels. Wat goed is om te weten is dat je bij een nieuwe aansluiting eenmalig €5,- aan gratis extra tegoed krijgt. Ook is de gratis SIM-kaart alleen beschikbaar als je deze online besteld.

Wil je het tegoed opwaarderen?
Dat is mogelijk aan de hand van dit linkje door je gegevens in te vullen met het gewenste bedrag. Betalen is mogelijk via Ideaal en creditcard.

Heb je nog vragen? Stel je vragen gerust in deze topic!

Mabo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is niet mijn vraag. Ik heb een prepaid kaart en die wil ik graag zichtbaar maken in my Vodafone. Is dit mogelijk en zoja hoe. 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Goedemorgen @Mabo, ik zie dat je de prepaid al toegevoegd hebt aan je My Vodafone account.

Klik nadat je ingelogd bent rechtsboven op het klantnummer (je naam). Selecteer het andere klantnummer. Je komt nu in de prepaid omgeving terecht.

Mabo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is een oud prepaid kaartje wat niet meer in gebruik is. 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Ik heb de prepaid die niet meer in gebruik is uit je My Vodafone account gehaald @Mabo.

Klik hier om de nieuwe prepaid toe te voegen. Klik op "+ Vodafone toevoegen' en volg de stappen.

Mabo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank hiervoor. Registreren gaat alleen (nog) niet, de simkaart zit in een (kinder)horloge die kan geen sms ontvangen.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Voor de registratie is het noodzakelijk om een SMS te ontvangen @Mabo. Mijn advies is om de simkaart tijdelijk in een telefoon te doen voor de registratie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic