1
Vraag
2
Reacties
Eelco1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tracking iphone

Hoi,heeft hier nog iemand als hij/zij de check *#62# dat dit +316654541235 ingeschakeld is terwijl dit uitgeschakeld moet zijn,is dit een vorm van tracking oid?

Eelco1_0-1741025161044.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Goedemiddag @Eelco1, welkom op de Vodafone Community! 😄

Ik zie dat @Energieboy je al een mooi antwoord heeft gekregen. Er is inderdaad geen sprake van tracking. Het aangegeven nummer stuurt je door naar de voicemail. Je kunt alle doorschakelingen uitzetten door ##002# te bellen. Kijk hier voor meer informatie.

Als je deze actie hebt uitgevoerd zou je het nummer niet meer mogen zien @Eelco1.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Hoi @Eelco1 
Als ik mij niet vergis is dat gewoon een doorschakeling naar je voicemail. Als je niet bereikbaar bent dan schakelt je toestel hem door naar je voicemail. Het vreemde is alleen dat deze niet eindigt op 5 maar een 3. Dat nummer moet zijn 0654541233. Dit heeft, naar mijn mening, niets te maken met tracking. Voor het uitschakelen van je voicemail, en ook het doorschakelen wanneer je niet bereikbaar bent, kan via 12330. Meer informatie is te lezen op deze pagina. Eventueel kan je het ook via My Vodafone app doen. 

Ik kan het natuurlijk mis hebben, iemand van Vodafone zal je bericht ook nog even doornemen en hier antwoord op geven. Deze kan ook je voicemail voor je uitzetten, mocht je dat willen. Maar een tracking is het niet hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Wil je overigens geen anonieme informatie willen verstrekken, dan zou ik ook even kijken in je My Vodafone omgeving voor het uitzetten van gegevens. Meer info te lezen op deze pagina

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Goedemiddag @Eelco1, welkom op de Vodafone Community! 😄

Ik zie dat @Energieboy je al een mooi antwoord heeft gekregen. Er is inderdaad geen sprake van tracking. Het aangegeven nummer stuurt je door naar de voicemail. Je kunt alle doorschakelingen uitzetten door ##002# te bellen. Kijk hier voor meer informatie.

Als je deze actie hebt uitgevoerd zou je het nummer niet meer mogen zien @Eelco1.

Eelco1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,hij blijft tevoorschijn komen behalve als ik *62*0612345678# bel. Dan staat deze er als ik dan##002# doe dan popt ie weer op

Eelco1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_4916.png

Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Ik denk dat je even moet kijken naar deze pagina, je hebt de codes niet goed. Helemaal onderaan staat wat de codes betekenen en welke je moet gebruiken. Met ##62# doe je deactiveren en met **62*[telefoonnummer]# activeer je hem juist. Maar je moet niet rommelen met je voicemail doorschakeling, die zet je gewoon aan, of juist uit en dan ben je er ook klaar mee. Ik zou nu eerst **62*0031654541233# invoeren en als je dat hebt gedaan, en je wilt je voicemail niet aan hebben staan, doe je daarna ##62#.

Eelco1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,heb het geprobeerd zelfs fabrieksinstellingen maar hij blijft tevoorschijn komen  dus ga er maar vanuit dat jullie gelijk hebben en dat het een voicemail instelling is

Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Je mag er wel van uitgaan wanneer iemand van Vodafone je dat zegt, dat het klopt 😉😂 (zeker hier op de community 😎)

Eelco1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanx voor de hulp👊🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic