1
Vraag
2
Reageer en help mee
Arnold1310

Raadgever
  • 70Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Geen korting op factuur

Vorige week was er door een fout bij Vodafone/Ziggo al onze Extra's verwijderd. Na een paar uur werd dit hersteld en nu net ontvangen mijn partner en ik beide onze facturen en zien wij hier op dat de korting die wij normaal krijgen, omdat wij Vodafone en Ziggo internet hebben, na 5 maart niet meer wordt gegeven. Zou iemand hier voor mij en mijn vriendin naar willen kijken en corrigeren zodat wij de korting, waar wij recht op hebben, gewoon weer krijgen?

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Hi @Arnold1310 
Dit kan iemand van Vodafone zeker voor je doen. Lees onderstaande balk om ze direct van informatie te voorzien. Waarschijnlijk was er, na de fout vorige week ook administratief iets aangepast waardoor de korting er nu niet op staat. Ga er maar vanuit dat Vodafone dit wel netjes oplost, zo zijn ze bij VodafoneZiggo. Geen paniek 😜

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 70Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Op ons beide factuur staat ook "contractwijziging" waar ook niets van waar is.

Alle onze (mijn partner en van mij) info staat in mijn profiel.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Goedemiddag @Arnold1310, uiteraard moet je alle korting gecrediteerd krijgen die je hebt gemist.

Zou je hier nog een bericht willen sturen als je de volgende factuur hebt gekegen? We kunnen dan precies zien welke korting je niet hebt gekregen. De reden dat er contractwijziging staat, is omdat de 'Korting zolang je ook Ziggo internet hebt' regel uit het contract is gehaald. 😄

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 70Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Wij krijgen normaal altijd €2,50 korting omdat wij Ziggo internet hebben @Marco . Vandaag hebben wij beide de factuur gekregen en is er een korting gegeven t/m 5 maart van 40 cent. Wij komen dus €2,10 te kort aan korting en betalen dit dus ook te veel deze maand.

Ps dit geldt voor zowel mijn abonnement als die van mijn vriendin.

Jesse
Community Moderator
Community Moderator
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag @Arnold1310 , ik zie dat reeds het Ziggo abonnement is gewijzigd en hierdoor heel kort de gratis extra's (waaronder de korting) waren vervallen. Dit is een fout aan onze kant en hebben we inmiddels hersteld. Hierdoor staat de korting inderdaad niet goed op je factuur. Op de eerstvolgende factuur wordt het gecorrigeerd. Moet goed komen! 🙂

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 70Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Oke @Jesse  en @Marco  wij wachten onze beide facturen af volgende maand. Graag dit topic open laten aub...

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 70Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Mijn topic werd als opgelost aangegeven maar daar is nog niets van waar. Ik heb het dus ongedaan gemaakt. Ik moet wachten op mijn volgende factuur van jullie...

Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Ik begrijp de oplossing wel, voor hier is het opgelost, je krijgt een correctie op je volgende factuur. Daarnaast begrijp ik jou beredenering ook wel weer want bij Vodafone is het, zeggen ze, opgelost maar jij hebt nog niets gezien. Stel dat het bij je volgende factuur toch niet goed zou zijn dan zou jij alsnog de oplossing kunnen verwijderen en melden dat het niet goed is gegaan. 

Mocht het dan toch goed zijn gegaan, wil jij dan deze topic als oplossing aanmelden?! Sommige mensen kijken dan wel naar hun factuur, weten dat het is opgelost maar melden het hier niet. Dat zal de achterliggende reden zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic