Michel123456789
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lid sinds augustus 2013
april 2014

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Opzeg procedure tikkeltje onduidelijk Onopgelost

Hallo Netwerker, Hartelijk dank voor je antwoord. Nog even een paar vraagjes. Als ik het dus goed begrijp is wanneer ik per 6 juni een aanvraag doe bij een andere provider, dan krijg ik nog wel een no...

Re: Verkeerd abonnement op Mijn Vodafone / factuur Onopgelost

Ze beloven idd vanaf volgende maand dan toch echt de korting te gaan invoeren die bij mijn abonnement hoort. We zullen maar weer zien of dat ook echt zal gebeuren. En sorry als ik heeeel skeptisch ben...

Re: Verkeerd abonnement op Mijn Vodafone / factuur Onopgelost

UPDATE Heb inmiddels al sinds vannacht heel veel getwitterd met #VodafoneNL Men gooit er kreten uit als "dat zullen wel de verbruikskosten zijn van augustus" Men KIJKT niet eens naar mijn facturen of ...

Re: Verkeerd abonnement op Mijn Vodafone / factuur Onopgelost

Dames en heren... Heb inmiddels factuur voor de maand september binnengekregen.En inderdaad. Het beloofd een epische *piep* zooi te worden... De menschen van Vodafone hebben in al hun wijsheid beslote...

Re: Verkeerd abonnement op Mijn Vodafone / factuur Onopgelost

Beste Annabelle, Wat ik al eerder gepost had, men kan bij Vodafone dat probleem niet oplossen. Te moeilijk. Onmogelijk. Mission Impossible. Ik had dat al aangekaart via Twitter. Het verkeerde bedrag (...