Michel123456789

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verkeerd abonnement

Geachte Vodafone,
 
 
Mijn nieuwe abonnement bij Vodafone (Bel+SMS+Web 100) zou 5 augustus in gaan.
Deze heb ik via de koerier van CoolBlue een maand geleden afgesloten.
Toen ik dus afgelopen maandag op de MyVodafone app keek, zag ik tot mijn schrik dat er een Vodafone Red abonnement geregistreerd stond.

Mijn eerste reactie was dan ook "gelijk even bellen met Vodafone hoe dat zit".
 
Wat volgde was een telefonisch drama van 20 minuten waarin ik in wachtrijen ben geplaatst, verschillende keren met andere medewerkers ben doorgeschakeld (tussendoor in wachtrijen geplaatst) en waar niemand mij echt antwoord kon geven, totdat ik als laatste een (vriendelijke) mevrouw aan de lijn kreeg die eindelijk antwoord had, en mij wel zoiets vertelde als "je moet het met CoolBlue uitzoeken, wij hebben hier niets mee te maken".
 
Wellicht kan dat wel zijn, maar ondertussen heb ik om dat antwoord te moeten krijgen wel 20 minuten aan de lijn bij jullie gehangen, à 0.45 ct per minuut = 9 euro.
 
CoolBlue is inmiddels bezig het abonnement te corrigeren bij jullie, maar die 20 minuten wachttijd à 9 euro bij jullie (in mijn ogen volledig onnodig) zit mij niet lekker.
Ondertussen zag ik wel bij MyVodafone een factuur klaarliggen voor het verkeerde, duurdere abonnement (Red) dus.
 
Het is nog wel mijn eerste mobiele abonnement ook, gelijk bij Vodafone met de neus in de boter gedrukt...
 
Ik hoop dat jullie zo coulant kunnen zijn om mij hierin enigszins tegemoet te komen.
 
3 Reacties 3
Lucasio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vannacht een bevestiging gekregen van een abonnement wat ik niet besteld heb (dubbel zo duur) en vandaag of morgen in zou moeten gaan.
Ik heb deze verlenging gewoon via de Vodafone Website aangevraagd, maar erg vreemd. Heb mijn probleem al via een persoonlijk bericht neergelegd.
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bellen met Vodafone klantenservice kost €0,45 cent per gesprek via 0900-0940 (zie ook: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon.shtml )

Coolblue is verantwoordelijk voor de contractafhandeling, daar kan Vodafone idd niets aan doen. Maar ik begrijp dat ze dat nu gaan oplossen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Michel,

Deze vraag is te specifiek om te behandelen via het forum aangezien we via het forum geen toegang hebben tot jouw gegevens. Ik kan je in ieder geval wel zeggen dat de kosten voor het bellen naar onze klantenservice niet per minuut worden berekend maar per gesprek. Het gesprek heeft je dus geen €9 gekost maar €0,45 cent. 😉

Kijk ook even op je contract want daarop zou moeten staan welk abonnement je precies hebt afgesproken. Je geeft echter ook aan dat CoolBlue inmiddels contact met ons heeft om je abonnement te laten aanpassen dus ik ga er wel vanuit dat het snel wordt opgelost. Mocht je toch nog vragen hierover hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic