Geachte Vodafone,
Mijn nieuwe abonnement bij Vodafone (Bel+SMS+Web 100) zou 5 augustus in gaan.
Deze heb ik via de koerier van CoolBlue een maand geleden afgesloten.
Toen ik dus afgelopen maandag op de MyVodafone app keek, zag ik tot mijn schrik dat er een Vodafone Red abonnement geregistreerd stond.
Mijn eerste reactie was dan ook "gelijk even bellen met Vodafone hoe dat zit".
Wat volgde was een telefonisch drama van 20 minuten waarin ik in wachtrijen ben geplaatst, verschillende keren met andere medewerkers ben doorgeschakeld (tussendoor in wachtrijen geplaatst) en waar niemand mij echt antwoord kon geven, totdat ik als laatste een (vriendelijke) mevrouw aan de lijn kreeg die eindelijk antwoord had, en mij wel zoiets vertelde als "je moet het met CoolBlue uitzoeken, wij hebben hier niets mee te maken".
Wellicht kan dat wel zijn, maar ondertussen heb ik om dat antwoord te moeten krijgen wel 20 minuten aan de lijn bij jullie gehangen, à 0.45 ct per minuut = 9 euro.
CoolBlue is inmiddels bezig het abonnement te corrigeren bij jullie, maar die 20 minuten wachttijd à 9 euro bij jullie (in mijn ogen volledig onnodig) zit mij niet lekker.
Ondertussen zag ik wel bij MyVodafone een factuur klaarliggen voor het verkeerde, duurdere abonnement (Red) dus.
Het is nog wel mijn eerste mobiele abonnement ook, gelijk bij Vodafone met de neus in de boter gedrukt...
Ik hoop dat jullie zo coulant kunnen zijn om mij hierin enigszins tegemoet te komen.