Hallo, misschien ligt het aan mij maar ik begrijp jullie opzeg procedure niet.
Mijn abbo loopt af op 4 augustus 2014. Ik lees allerlei dingen over een maand opzeg termijn NA afloop van het contract (?!), bij voortijdig opzeggen één groot geldbedrag in 1x betalen (?!) en nog veel meer info.
Mag ik zo vrij zijn om wat duidelijke vragen te stellen hierover?
1) Kan ik gewoon NU opzeggen zodat mijn abbo afloopt per 4 aug 2014?
2) Blijf ik dan gewoon het normale maandbedrag TOT 4 aug 2014 betalen, of krijg dan nog 1 rekening met het resterende looptijd bedrag?
3) Als ik 1 resterende bedrag moet betalen, heb ik dan nog wel een abbo tot 4 aug 2014? Of is dan alles afgesloten?
4) Wanneer om één of andere vage reden het beleid is dat je pas NA 4 aug 2014 kan opzeggen, moet je dan betalen voor de dagen NA die datum (wat een hele vreemde situatie zou zijn omdat je VOOR die datum niet kon opzeggen)
5) Als ik bij een andere provider een abbo afsluit met nummerbehoud, en hun mijn Vodafone einddatum contract doorgeef, kan dat dan per 4 aug 2014 ingaan zonder poespas, hoe zit dat in combinatie met punt 2 en 3?
Bij voorbaat hartelijk dank voor mijn ietwat SS-achtige wijze van vraagstellen, maar het is mij tot nu toe vrij onduidelijk geweest.
Dank u.