Sandor Hövel

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

NOTE9 CAMERA DEFECT

Hoi,
Zoals jullie misschien nog weten was ik helemaal hyped dat ik op release de Note9 kreeg. Na 6 weken ging de camera stuk, heel erg zoemende lens en een blurderige lens. Prima, opgestuurd via Samsung express, kon een productiefout zijn, wat het ook was.

Nu is het juni en kampt m'n telefoon met weer hetzelfde defect. Is dit soms een bekend defect bij de Note9 camera?
Dinsdag komt de ziekenwagen hem ophalen voor de operatie, en woensdag mag ie als alles goed gaat dan weer naar huis.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandor Hövel
Wat vervelend dat je dit voor een tweede keer moet gebeuren. Je zou zeggen dat het na een eerste keer wel opgelost moet zijn. Of het een bekend probleem is, geen idee eigenlijk. Je zou eens via Google kunnen zoeken.

Hoe dan ook, het is gewoon lastig en begrijp best dat je hier niet op zit te wachten. Maar gelukkig heb je de ziekenwagen al gebeld, toch niet tijdens de storing met 112 gebeld? Nee, want dan had je ook geen ziekenwagen gehad :wink:. Hoop dat het daarna beter is en dat je weer tevreden bent met je toestel.

Succes en mochten er nog mensen zijn die het probleem kennen, dan komen die vast hier wel hun verhaal doen. Doe rustig aan met dit warme weer, willen niet hebben dat je zelf straks ook met oververhitting opgehaald moet worden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandor Hövel
Wat vervelend dat je dit voor een tweede keer moet gebeuren. Je zou zeggen dat het na een eerste keer wel opgelost moet zijn. Of het een bekend probleem is, geen idee eigenlijk. Je zou eens via Google kunnen zoeken.

Hoe dan ook, het is gewoon lastig en begrijp best dat je hier niet op zit te wachten. Maar gelukkig heb je de ziekenwagen al gebeld, toch niet tijdens de storing met 112 gebeld? Nee, want dan had je ook geen ziekenwagen gehad :wink:. Hoop dat het daarna beter is en dat je weer tevreden bent met je toestel.

Succes en mochten er nog mensen zijn die het probleem kennen, dan komen die vast hier wel hun verhaal doen. Doe rustig aan met dit warme weer, willen niet hebben dat je zelf straks ook met oververhitting opgehaald moet worden.
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy maar waarom gaan die dingen steeds bij mij kapot?
Eerst dit jaar de GALAXY Buds, nu weer de Note.
Leid ik soms aan de Wet van Murphy?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Sandor Hövel wrote:
Energieboy maar waarom gaan die dingen steeds bij mij kapot? Eerst dit jaar de GALAXY Buds, nu weer de Note. Leid ik soms aan de Wet van Murphy?

Geen idee waarom altijd bij jou.
Dat denk ik ook altijd als erg iets kapot gaat. Waarom ik?
Zou daar niet teveel achter gaan denken ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het toestel al ter reparatie aangeboden Sandor Hövel?
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven jazeker, via de Samsung Express Service. Dinsdagavond komen ze hem dan ophalen en woensdag weer terug
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic