1
Vraag
2
Reageer en help mee
Arianne81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone inruildeal ism Likewize

Vodafone bied de inruildeals aan in combinatie met een aanschaf van een nieuwe telefoon. In mijn geval de S24 Ultra en daar zou ik mijn oude toestel de Flip 5 op inruilen.

Deze heb ik aangetekend verstuurd naar Vodafone Inruildeals op de Daelderweg 21 6361 HK NUTH en deze is op 16 september.

Eerst kreeg ik steeds mails dat mijn telefoon nog niet ontvangen was en als ik aanspraak wil maken op de inruildeal dat ik de telefoon binnen 5 werkdagen moet opsturen. Ik heb twee keer gemaild en twee keer het track en tracenummer moeten doorgeven. Aan de hand daarvan geven ze aan dat het ontvangen is, maar dat het zo druk in het magazijn is dat de daadwerkelijke bevestiging nog op zich laat wachten.

Nu zijn we een maand verder en helaas nog steeds geen bevestiging ontvangen voor de daadwerkelijk ontvangst en/of de daadwerkelijke waarde. Nu dacht ik eens google op review Likewize, nou daar vind je alleen maar slechte reviews.

Nu is mijn vraag krijg ik het überhaupt wel uitgekeerd of moet ik mijn telefoon weer op gaan halen? 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3572Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @Arianne81, welkom hier!

Wat gek dat je het bedrag nog niet uitgekeerd hebt gekregen. Normaliter wordt je toestel na ontvangst binnen 14 dagen geïnspecteerd en volgt de uitbetaling. Ik zet dit dan ook graag voor je uit bij mijn contactpersoon binnen LikeWize. Wil je mij hiervoor de track&trace code toesturen + een screenshot van de track&trace + het registratienummer bij LikeWize? Dan ga ik er voor je achteraan. 

Hopelijk heb je de topics op de Community hierover ook gezien waarbij dit eigenlijk altijd tot een goed einde is gebracht. Wellicht geeft je dit wat een positiever gevoel dan de slechte reviews die je via Google hebt gelezen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic