Johnneh22

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na bijna 2 maanden (op een week na) mijn telefoon nog niet terug, Help me !

Beste Vodafone,

Ik zal het uitleggen, Ik had schade, had mijn telefoon laten vallen, en mijn scherm en achterkantje was gebarsten, maar gelukkig ben ik verzekerd bij jullie en betaal netjes elke maand hiervoor mijn premie.

 

Dus heb de schade aangemeld, er werd een afspraak gemaakt om me telefoon thuis te laten ophalen en dynafix kwam op al snel mijn telefoon ophalen.. helemaal top.. 

Even voor de goede orde : dit was op 8-06-2024,

op 11-06-2024 bericht, ontvangen door vodafone service center..

En op 14-06 krijg ik het bericht: De reparatie van uw toestel Samsung, Galaxy S22 Ultra (SM-S908B/DS), ons referentienummer....... valt helaas buiten de garantievoorwaarden. (niet erg duidelijk), dus ik bellen waarom..  Dynafix gaf aan, je ben niet verzekerd, ik zeg, nou dat ben ik wel, dan moet je vodafone support even gaan bellen, dus ik supoort gebeld, verhaal uitgelegd, en een aardige vrouw (Anja, ging me helpen, en zei ook idd erg vreemd, want als ik kijk zie ik dat je gewoon verzekerd ben.

Maar die kon uiteindelijk na 4 hoofdkantoren niets voor mij doen, ze zei, er zit niks anders op als je mobiel terug te halen en opnieuw te laten ophalen, Maar ik zag dat dat een 50 euro zou kosten, dus ik vraag hoe gaan we dat doen dan, ze gaf aan nou ik hou het in de gaten en dan zullen wij dat crediteren, Tussen dynafix, de verzekering assurant, en vodafone zelf kunnen nieteens communiceren, ik ben druk met werk dus kon ook niet altijd maar voor 5 uur gaan bellen met iedereen, ondertussen met de verzekering gaan bellen en die konden er ook niks mee, ik weer vodafone bellen of ze dit niet dynafix konden laten weten dat ik gewoon verzekerd ben.. nee ging ook niet en waren we al een goede week verder, en ineens dat ik nogmaals assurant te pakken kreeg konden ze het gaan ''omboeken'' kreeg weer een mail met dat ze me telefoon kwamen ophalen, maar die kon ik negeren werd er verteld, ondertussen was het op 15-7-24 dat er een update kwam op mijn mail, met reparatie afgrbroken.. ik kopier even de datas uit mijn eerste bon:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 8-6-2024 Service-aanmelding - Bevestigd 8-6-2024 Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Vodafone Service Center) 8-6-2024 Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 11-6-2024 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 11-6-2024 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 11-6-2024 Reparatie repair center - In behandeling 13-6-2024 Prijsopgave - Verzonden 14-6-2024 Prijsopgave - Herinnering verstuurd 24-6-2024 Reparatie repair center - Reparatie afgebroken 15-7-2024 Prijsopgave - Beantwoord; ongerepareerd retour 15-7-2024 Logistiek - Product klaar voor retourzending 18-7-2024 Logistiek - Afstand gedaan; product blijft bij repair center 18-7-2024... halve wegen deze bon werd er een nieuwe aangemaakt (omdat deze werd omgeboekt) ... ik zal de datas even kopieren van de nieuwe bon: Service-aanmelding - Volledig ingevoerd    11-7-2024 Service-aanmelding - Bevestigd    11-7-2024  Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center)    11-7-2024 Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center    18-7-2024 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst    18-7-2024   Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling    25-7-2024 Reparatie repair center - In behandeling    25-7-2024 Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling    26-7-2024 Reparatie repair center - Voltooid    26-7-2024    Logistiek - Product klaar voor retourzending    26-7-2024  Logistiek - Product is verstuurd naar de klant    26-7-2024 Logistiek - Servicebon beschikbaar    26-7-2024  Logistiek - Product klaar voor retourzending    30-7-2024    Logistiek - Product is verstuurd naar de klant    30-7-2024 anders word dit een groot verhaal, 

maar toch.. ik weet nu dus nog steeds niet wanneer ik een update krijg voor aflevering of hoe of wat, ik ben nu bijna 2 maanden mijn telefoon kwijt, en zal hopelijk deze week terug krijgen.. ik heb graag even contact omdit even netjes op te lossen, ook wat ik eerder aangaf naar ze AUB, maak hier een spoed van, dat kon ook niet zou me 25 euro kosten, voel totaal geen medeleven of enigzinse coulance of echt hulp (Anja deed echt haar best maar kon gewoon niet helpen) vanuit Vodafone. Graag hoor ik even iemand die mij verder helpt om het af te ronden na op een week na nu 2 maanden verder ben.., ik ben helemaal niet zo om dit op een forum of online te moeten gooien.. maar niemand kan me helpen.. dus.. kom op Vodafone ! Help me..!  Groetjes John

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 24Posts
  • 9Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Johnneh22 en dat verdient zeker niet een schoonheidsprijs!

 

Als ik de statusupdates teruglees is het toestel gisteren retourgestuurd en is de verwachting dat je toestel deze week bij je bezorgd zal worden. Wacht dit proces af voor nu.

 

Stuur daarna zoals eerder aangegeven het toestel nogmaals op naar Dynafix ter reparatie. Je beschikt inderdaad over een verzekering, een Vodafone Garant Basis, en dat is ook afgesloten op het IMEI nummer van je S22 Ultra toestel. 


Voor een spoedservice rekenen we daarbij inderdaad €25,-. Kijk hiervoor de voorwaarden rondom de Garant Basis.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 24Posts
  • 9Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Johnneh22 en dat verdient zeker niet een schoonheidsprijs!

 

Als ik de statusupdates teruglees is het toestel gisteren retourgestuurd en is de verwachting dat je toestel deze week bij je bezorgd zal worden. Wacht dit proces af voor nu.

 

Stuur daarna zoals eerder aangegeven het toestel nogmaals op naar Dynafix ter reparatie. Je beschikt inderdaad over een verzekering, een Vodafone Garant Basis, en dat is ook afgesloten op het IMEI nummer van je S22 Ultra toestel. 


Voor een spoedservice rekenen we daarbij inderdaad €25,-. Kijk hiervoor de voorwaarden rondom de Garant Basis.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Maar @Dennis, voor een spoed reparatie/spoed service rekenen jullie normaal 25,- euro, volgens de voorwaarden. Als je dit zo leest dan is er bij Vodafone en/of Dynafix iets mis met de communicatie en mag dit best uit coulance worden afgehandeld. Ja toch? 😁😉

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 58Posts
  • 6Oplossingen
  • 9Likes

Achteraf kan er altijd gekeken worden @Energieboy 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic