julesstans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Levering IPhone 13 pro

Na het doorlezen van de reviews een IPhone 13 pro besteld. De site gaf aan dat het toestel op voorraad was. Vervolgens krijg ik de mededeling dat de levering is vertraagd. Na 2 dagen ontvang de sms dat het toestel in week 18 wordt geleverd. Op zondag 8 mei telefonisch gemeld dat week 18 voorbij is. Krijg ik de mededeling dat de levering in week 19 zal plaatsvinden. Vandaag toch nog maar eens telefonisch gescheckt wat de status is. Tot mijn grote verwondering en teleurstelling en dat is nog zacht uitgedrukt verteld een medewerker mij dat zijn collega’s onjuiste informatie verstrekken en de levertijd nog minstens 2 weken zal duren.

Dit overziend constateer ik dat Vodafone onjuiste info verstrekt en gebruik maakt van misleidende reclame. Ik overweeg nu om na jaren vaste klant te zijn geweest over te stappen naar een andere ( lees meer betrouwbare) provider.

Geef gewoon aan de verkant aan dat jullie leveringsproblemen hebben!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
julesstans
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels opgelost de afdeling die de status vragen beantwoord heeft mij een mooi alternatief aangeboden dat ik heb geaccepteerd.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @julesstans,
Welkom op de community van Vodafone en dank voor het delen van jouw ervaring. Ik kan me voorstellen dat je het toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen en het is zeker niet handig als de levering telkens opschuift. Welke kleur iPhone 13 Pro had je besteld? Als ik namelijk op de website kijk en de kleur verander, zie ik alleen dat de zwarte variant voorradig is. Bij de andere kleuren komt bovenin beeld te staan dat de levertijd 3 tot 4 weken is.  Heb jij hier eventueel nog een screenshot van zodat ik dit intern kan aankaarten? Hier heb jij verder niks aan maar dit is het enige wat ik vanuit hier kan doen. Betreft de levering kun je het beste deze pagina in de gaten houden of contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560. Vanuit hier kan ik een levering helaas niet versnellen. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Ik hoop dat je het toestel snel mag ontvangen. 

julesstans
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven,

ik heb een zwarte besteld en ja op de website staat nog altijd alsof hij op voorraad is😤😳

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @julesstans! Ik ga dit intern doorgeven. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het aanpassen van de website waardoor dit voor verwarring zorgt. Nogmaals mijn excuses! 

julesstans
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels opgelost de afdeling die de status vragen beantwoord heeft mij een mooi alternatief aangeboden dat ik heb geaccepteerd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @julesstans! en dankjewel voor de terugkoppeling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic