EppelFotografie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over iPhone 15 Pro (DOA) en reparatie bij Dynafix

Betreft: Klacht over iPhone 15 Pro (DOA) en reparatie bij Dynafix

Geachte heer/mevrouw,

Op 7 juni 2024 heb ik via Vodafone een iPhone 15 Pro aangeschaft. Helaas blijkt het toestel vanaf het begin defect te zijn. Ik heb het toestel op [datum melding defect] als DOA (Dead on Arrival) gemeld. In plaats van een vervangend toestel te ontvangen, is mijn iPhone op 3 juli voor reparatie naar Dynafix gestuurd. Tot op heden heb ik mijn telefoon echter niet gerepareerd teruggekregen.

Ik heb diverse malen de status van de reparatie opgevraagd, maar tot mijn grote teleurstelling krijg ik geen enkele concrete informatie of oplossing aangeboden. Dit gebrek aan communicatie en voortgang is uitermate frustrerend en onacceptabel.

De telefoon voldoet niet aan de conformiteitseisen zoals vastgelegd in de wet. Wanneer een product binnen de garantietermijn onherstelbaar defect blijkt te zijn, heb ik recht op een vervangend toestel. Gezien de iPhone slechts drie weken oud was toen het defect optrad, meen ik recht te hebben op een nieuw toestel.

Gezien de huidige situatie en de onmogelijkheid om het toestel te repareren, eis ik hierbij een nieuw toestel als vervanging voor de defecte iPhone 15 Pro. Mocht aan deze eis geen gehoor worden gegeven, dan zie ik mij genoodzaakt alle incasso's stop te zetten en aan te nemen dat Vodafone mij niet langer als klant wenst.

Ik verzoek u vriendelijk, maar dringend, om binnen 7 dagen na dagtekening van deze brief schriftelijk te bevestigen dat ik een nieuw toestel zal ontvangen. Bij uitblijven van een bevredigende reactie zal ik verdere stappen ondernemen om mijn recht te halen.

Ik hoop dat deze kwestie spoedig naar tevredenheid wordt opgelost en zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ralf Czogallik

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @EppelFotografie, welkom. 

Logisch dat je van deze hele situatie baalt. Helaas kan ik via de Community je hier niet verder mee helpen omdat het een zakelijke aansluiting betreft. Wij hebben een beperkte inzage en rechten voor wat betreft Vodafone Business. Ik wil je dan ook adviseren om contact met Vodafone Business op te nemen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic